Wednesday, October 15, 2014

Sini ada CONTEST! sini ada CONTEST! sini ada CONTEST!

Assalamualaikum semua,

selamat sejahtera, selamat berbahagia.

Syukur kerana niat maksu nak adakan contest untuk memperkenalkan lagi syarikat kecik ni, CK Publication fb page telah dipermudahkan oleh Allah Taala.

Mula-mula tu, maksu dapat tajaan 4 buah novel dari syarikat Fumi Edar, iaitu syarikat yang mengedarkan novel Sayang Scarlet ke MPH dan Kedai Buku 1Malaysia.

Kendian, dapat tajaan sehelai sampin dari saudagar TEH Songket yang beroperasi di Jalan TAR.

Lepas tu, syarikat Warkah Pesona, yang beroperasi di Selayang juga telah bersetuju hendak menaja satu hadiah misteri.

Lagi! Dapat pulak satu set kopi supplement HKCC bernilai RM150.

Untunglah pemenang. Hadiah semua menarik belaka!

Well.. memang tak de hadiah kereta proton Iriz ke IPhone ke Ipad ke banglow ke, tapi oklah rasanya, setakat ni, berbaloi. Buat permulaan, kan?

Nak join tak? Marilah join! Alahai, janganlah segan-segan. Bukan kena sediakan penjamin dua orang pekerja kerajaan pun, setakat kena baca novel Sayang Scarlet jer. Mudah banget.

Hadiah yang disediakan untuk pemenang-pemenang:
1. Empat buah novel keluaran syarikat terkenal tajaan Fumi Edar untuk 4 pemenang
2. Sebuah buku sumbangan CK Publication untuk seorang pemenang
3. Sehelai sampin tajaan Teh Songket, Jalan TAR untuk seorang pemenang
4. Satu hadiah misteri tajaan Warkah Pesona, Selayang Pandang untuk seorang pemenang
5. Produk HKCC bernilai RM150 tajaan HKCC Maya, Batu Pahat untuk seorang pemenang



Soalan:
1. Nyatakan ciri-ciri orang yang membawa limau.
2. Dinanti-nantikan kepulangannya dan dinamakan sempena nama satu bandar. Di negeri manakah bandar itu terletak?
3. Nama blogger si pemuda yang dicintai oleh Scarlet.
4. Ulasan novel Sayang Scarlet.

Syarat-syarat:
1. Sudah baca novel Sayang Scarlet
2. Nyatakan di mana anda membelinya (Sayang Scarlet) 
3. Tarikh mula / tarikh tutup: 6 Oktober 2014 / 22 November 2014
4. PALING PENTING, emelkan jawapan dan nama penuh ke ceritakosong@gmail.com. Jangan letakkan di blog. Rahsia... hehehe
5. Kalau ada gambar, lagi best!


Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su. © 2010 Hakcipta Terpelihara.

3 comments:

N.A.T said...

Maksu Nat dah post
nanti Nat antakan email utk jawapan ye ..

http://ayshanur.blogspot.com/2014/10/contest-sayang-scarlet.html

Saya said...

ok, antar tau. maksu tunggu emelnya. hehehe

(mak su)

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI