Wednesday, March 5, 2014

Ku yang dulu bukanlah yang sekarang

iya! ramai yang heran. maksu dulu sekolah menengah lepas srp tu ditolak masuk ke kelas sains. tapi entahlah sesuai entah tak, matematik tambahan fail. hadoiyai... tak upaya nak capai cita cita den nak jadi estronout. hmmmm...

lepas tu jadi pembantu peribadi bos, tapi maksu tak pakai skirt singkat nampak underwear di punggung, kita pakai tudunglah. dan tak pernah ada affair dengan bos. dan tak pernah mengeluarkan dialog macam drama melayu tu... eiiuuu... it's not like that lah.

tup tup bila dah berusia 40, jemu pulak. beralih bidang ke editorial.

dan kini, bercita cita untuk mengeluarkan, menerbitkan buku2 sendiri buku buku orang. syarikat dah ada.. mengeluarkan tu dalam proses, hehehe

marilah.. kalau percayalah. maksu tak paksa. tapi yang penting, berpeganglah kepada kata-kata, rezeki di tangan Allah, bukan di tangan maknusia.

hantarkan proposal anda, manuskrip lengkap anda, untuk novel remaja, novel dewasa, bahan bacaan umum, kata2 motivasi, bahan bacaan islamik kepada maksu di ceritakosong@gmail.com

Terima kasih! :)

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su. © 2010 Hakcipta Terpelihara.

3 comments:

cikceriacorner said...

salam maksu ape kabau?

a'ah kan maksu..rejeki semua di tangan Allah..

Dee said...

Moga bisnes maksu berjaya ye..dee budak sastera dulu tp x pandai nak buat novel..huhu..

Mak Su said...

cikceria corner, Dee... thanks for coming :)