Tuesday, April 23, 2013

TAK PAYAHLAH CARI SAYA KAT PWTC TU....

assalamualaikum

serius, aku tak suka sembahyang

aku memang tak suka sembahyang

kat pwtc

time pesta buku

sesak

rimas

tak selesa

sempit

so ujung ujung, Allah tolong aku. aku tidak diperlukan untuk jaga gerai di pesta buku pwtc ni. so bolehlah aku rehat rehat di rumah, basuh kain sidai kain angkat kain lipat kain susun kain kemas kain dan segala galanya tentang kain.... :)

kata mereka, petugas dah ramai. cantik cantik, jelita jelita, , ramah tamah, leh jadi daya penarik untuk panggil orang datang membeli belah...

p/s: kita tahulah kita tak cantik jelita tak ramah tamah tak lentik tak gedik. well...........

EH! TAPI UOLS PEGI TAU KAT SITU, CARI BUKU SAYA heheheehe, dan BELI LER... sokong kengkawan blogger ni :D

mekasih!


Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su. © 2010 Hakcipta Terpelihara.

Tuesday, April 16, 2013

Buat lelaki yang mulut )(&^&*%(*&&%^&!!{"!!!

kesian kat orang lelaki yang guna cara lembut gigi dari lidah, lembik tengkok, lentoq lentoq nak berkomunikasi dengan aku. tak tau nak ludah ke nak apa... certainly they judge me wrongly. dont judge a book by its cover. ya. ingat tu. aku tak tangkap leleh lah kalau kau approach aku macam tu. jijik dibuatnya .. tau tak??

oh ya. dan orang lelaki tak perlu jaga tepi kain orang lah.
orang nak kawin ke tak kawin ke nak beranak ke tak nak beranak ke nak mati ke nak sakit ke nak mampos ke nak kawin sepuluh ke apa ke... 

what ever it is, engkau lelaki buat cara lelaki .

janganlah desperate sangat nak jadi perempuan.

kalau kau teringin sangat nak tukar jantina, lebih baik kau terus bedah diri kau jadi langau.

org lelaki is not supposed to be so busy body and yet, it's norm for them nowadays.

oh ya! in fact, women doesnt have to be very busy body too.

especially on things or destiny that you cant control at all.

just keep your, our mouth shut and do our own thingy as taught by our beloved prophet Muhamad,

is that so difficult to do?

PLEASE LAH


Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su. © 2010 Hakcipta Terpelihara.