Thursday, February 28, 2013

KOSONG

......... bila dituduh perasan
sedangkan sebelum ni
engko yang beriya-iya
bermain perasaan
..........

tak apa, keberanian engko yang tak bertempat tu akan mendapat balasan setimpal.
amin amin ya rabbal alamin





Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su. © 2010 Hakcipta Terpelihara.

Tuesday, February 5, 2013

K.E.L.I.R.U

anak aku, dak w tu minta belikan macam macam barang untuk dia... lalu aku pun membalas permintaannya,

"W, ibu belum gaji, ibu belum dapat duit. nanti kalau ibu dah ada gaji, ibu belikan. ya."

w balas kata kata ku,
"Ibu, ayah ada gaji!"

"Ya ke?"

"Tu, kat dapo tu... " kata w sambil tunjuk ke arah gergaji yang tergantung di dinding dapur





Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su. © 2010 Hakcipta Terpelihara.