Tuesday, December 3, 2013

Iya ke? ish ish ish... Iya ke?



iya ke?

[pengumuman, ini gambar saya cilok jugaaa... sebab macam menarik je, macam iyaa je, macam menarik je, macam iyaa je...... aaaaaaaarrgghh]


Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su. © 2010 Hakcipta Terpelihara.

7 comments:

zonaku said...

haahhaha.. tang cam rimau tu x blh blah

Daddy Ziyyad said...

garang macam singa lah...wakakakakaka

atuk said...

Assalamualaikum Mak Su

ke betulan kut...

MOKCIK AZWA said...

macam tak boleh percaya jer..macam tak kena jer..hehehe...jgn mareee..

Zariza said...

Salam maksu,

bertahun rasanya tidak menjengah ke mari .. justeru saya sendiri dah mendap, blog pun bersawang hehe

Saya juga anak bongsu .. rasanya banyak persamaan dengan apa yang dipaparkan .. kecuali yang ramai peminat tu kut hahaha :)

kemey said...

wau ramai peminat..hehehe

Irfa said...

eh sy baru je buat en3 psl ni
tp katanya fakta anak no 1
huhu..cam sama je