Tuesday, July 30, 2013

Badan badan yang panas

"arrrrrrrr..."

"awak sebut r? nama awak bermula dengan huruf r?"

"hmm, robert? richard? randy?"

"bukan?"

"hmmm... row row row your boat? bukan?"

"run chicken run?"

"bukan jugak?"

"ala, aku giveuplah ramli. ramli jer lah."

- adaptasi cerita warm bodies ke bahasa melayu
hehehe


Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su. © 2010 Hakcipta Terpelihara.

4 comments:

shasha said...

saya tengok movie tu halfway je..tak minat nak sambung tengok

N.A.T said...

ermmm ... salam maksu ..
selamat pagi!!

moga pagi yang mendung ni sejukkkkk rasanya ...

^^

Uncle Lee said...

Saya mengambil peluang ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri kepada semua rakan saya di Malaysia dan di mana jua anda bearada.

Selamat sejahtera kepada anda sekeluarga.
Semadikan satu lagu dalam hati mu dan semoga sentiasa ceria.
Teman mu dari Canada.
Lee.

aNgRiAni said...

Salam...

Mak Su...lama x mengomen kat sini
hehehe mak su masih mcm dolu2 kannn