Wednesday, June 19, 2013

Dear Friends, I adore you

Hari ni rasa hati ni nak cerita betapa saya KAGUM dengan kawan-kawan yang dapat menghidu kesedihan saya walaupn dengan clue yang sikit. dan terus menghubungi saya untuk bertanya kabar, dan ada yang sudi meminjamkan bahu, lengan, ketiak dan macam-macamlah for me to cry on. I dun have to mention your name, and you dun have to know your name but ALLAH KNOWS your name and i know who you are. saya DOAKAN yang terbaik buat anda, moga anda dikurniakan kesihatan, hidup yg tenteram, murah rezeki melimpah2 dan seterusnya saya doakan anda dapat tempat di al-Jannah AMIN AMIN YA RABBAL ALAMIN.

i adore you, friends (yang real friends :D)

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su. © 2010 Hakcipta Terpelihara.

7 comments:

Ayin mm said...

kawan-kawan yang macam itu yang kita cari, biar sedikit boleh dikira dengan jari. Sebab ramai yg suka berdamping bila senang, bila duka lara marai tak nampak muka.

harap maksu tenang dah bersabar selalu.

Mak Su said...

ya ayin mm, betul tu :D
alhamdulillah

Kniedaz said...

sentiasa berdoa akan ada sahabat seperti itu sampai bila2 walaupun seorang...

Rasp said...

bukan senang nak dapat sahabat sejati gitu...
syukur alhamdulillah...
untung u sis...
neway take care ya!

julietchun said...

moga kita akan selalu di ketemukan dgn kawan2 yg baik.

anntaj said...

jangan sedih2..doakan yg terbaik, happy selalu :)

N.A.T said...

Amin .. moga doa Mak su dimakbul ...


Untuk NAT juga ke tu ??

^^