Thursday, May 9, 2013

LELAKI TAK AKAN MARAH MASA....

Tahukah anda lelaki tak akan marah.

Masa ... dia nak meraih cinta perempuan.

BUATLAH CEMANA pun

lelaki tak akan marah punyer

masa tu lah depa, sabar. Seperti kata pepatah, sabar seperti Nabi Ayub a.s.

HAHAHAHAHAHA

eh, gelak pulak

bahana baca novel.

hihihihi

beli untuk anak, tapi mak nyer yang baca



Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su. © 2010 Hakcipta Terpelihara.

6 comments:

Kniedaz said...

amboi..udah pandai ber'novel' nampak hehehe..asyik kan sekali sekala

shasha said...

Amboi mak su..baca novel cinta ke???

Uncle Lee said...

Hi Mak Su, glad to see you have a lively sense of humour. And laughing slows down again, keeps us young.
Buku anak, mak pulak bacha, ha ha ha.
Have fun, Mak Su, simpan satu lagu dalam hati.
Lee.

julietchun said...

setuju sangat :P

Tihara said...

haha kelakar lah maksu ni,
tp memang betol kan..keh3 :)

Nieda ramly said...

memang suka kalau dpt layan novel. kena pula tang penulis kegemaran.
tak buat apa dah dok pulun bagi habis.