Tuesday, April 23, 2013

TAK PAYAHLAH CARI SAYA KAT PWTC TU....

assalamualaikum

serius, aku tak suka sembahyang

aku memang tak suka sembahyang

kat pwtc

time pesta buku

sesak

rimas

tak selesa

sempit

so ujung ujung, Allah tolong aku. aku tidak diperlukan untuk jaga gerai di pesta buku pwtc ni. so bolehlah aku rehat rehat di rumah, basuh kain sidai kain angkat kain lipat kain susun kain kemas kain dan segala galanya tentang kain.... :)

kata mereka, petugas dah ramai. cantik cantik, jelita jelita, , ramah tamah, leh jadi daya penarik untuk panggil orang datang membeli belah...

p/s: kita tahulah kita tak cantik jelita tak ramah tamah tak lentik tak gedik. well...........

EH! TAPI UOLS PEGI TAU KAT SITU, CARI BUKU SAYA heheheehe, dan BELI LER... sokong kengkawan blogger ni :D

mekasih!


Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su. © 2010 Hakcipta Terpelihara.

6 comments:

anuar said...

ada pesta buku ke kt pwtc? saya mmg xtau bab2 pesta2 ni..hehe.

apa tajuk buku?kat kedai buku biasa xde jual ke?

julietchun said...

alaaaaaaa, baru berangan nak mintak otograf maksu.

ns said...

assalamualikum maksu,
udah lama benar teman tidak kesini..;)

Saya akan singgah!! Mmg saya dah rancang nak ke PBAKL tahun ni. Mungkin pada hari sabtu. Hari ke-2. hehe. Apa tajuknya buku tu Maksu?

Mak Su said...

anuar... bermula esok ada pesta buku antarabangsa di pwtc, hingga 5 mei

julietchun, esok maksu ada kat pwtc whole day, insyallah

ns :)

MOKCIK AZWA said...

ooo..pesta buku dah bermula lagi yer..

Nieda ramly said...

buku tajuk apa maksu... ada buku rupanya. tahniah.