Thursday, February 28, 2013

KOSONG

......... bila dituduh perasan
sedangkan sebelum ni
engko yang beriya-iya
bermain perasaan
..........

tak apa, keberanian engko yang tak bertempat tu akan mendapat balasan setimpal.
amin amin ya rabbal alamin





Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su. © 2010 Hakcipta Terpelihara.

12 comments:

*SiRibenMerah said...

ehhh.. maksu ok ke?
ayat2 maksu neh sgt terkesan dlm jiwa saya.. pernah mengalami situasi itu
:(


*lama x singgah sini*

Mak Su said...

maksu baik-baik aje, riben merah :)

teruk kan... idea terbaru untuk penulisan iaitu tentang kisah sorang lelaki yang suka mengayat semua pempuan yang dia jumpa tapi rupa2nya itu memang habit dia. bila dia dah benci, dia hina pempuan tu sesuka hati. dia memang jenis suka mainkan pempuan la.

~::Chenta::~ said...

Salam Maksu ..
Chenta datang ni ..

Ringkas je arini .. ^^

itulah kan nak kata lumrah idup .. x boleh!
Sebab manusia tak boleh ada sifat keji sedemikian ... kan ...

Moga dia diberikan petunjuk di atas segala kelakuan itu ...

Mak Su said...

ya chenta, semoga 'watak' itu mendapat hidayah

zarena heeney said...

wow mendalam maksudnya tu :)

Kniedaz said...

aduh...minta dijauhkan daripada lelaki spesis itu...(mak su sihat? lama tak jenguk sini)

izman said...

bersajak ni yg tak tahan.

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

ze said...

salam maksu... im back.... hehehe

ze said...

salam maksu...

im back... hehehe

Mak Su said...

ze dah ada blog semula?