Tuesday, February 5, 2013

K.E.L.I.R.U

anak aku, dak w tu minta belikan macam macam barang untuk dia... lalu aku pun membalas permintaannya,

"W, ibu belum gaji, ibu belum dapat duit. nanti kalau ibu dah ada gaji, ibu belikan. ya."

w balas kata kata ku,
"Ibu, ayah ada gaji!"

"Ya ke?"

"Tu, kat dapo tu... " kata w sambil tunjuk ke arah gergaji yang tergantung di dinding dapur





Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su. © 2010 Hakcipta Terpelihara.

9 comments:

tasekM said...

kakaka... comelnya la W nih...

ejaMaria said...

W... ce tengok ada duit tak kat 'gaji' ayah tu... :)

Irfa said...

hahaha..
gaji dan gergaji

anak2 saya pandai je 25hb tanya saya
'hari ni makan kat luar kan?umie dah gaji hari ni kan?'huhu

MOKCIK AZWA said...

ahahha..bijak baby W..

atuk said...

Assalamualaikum Mak Su

W tak percaya emaknya tak ada duit

~wAniE~ said...

alahai comel nya...

Bunga Rampai said...

Hehehe ... lucu!

Salam tahun baru 2013 Mak Su, moga tahun ini yang baik-baik saja untuk Mak Su dan keluarga :)

ASYIQ said...

Salam mak su...salam rindu.

Apa khabar agaknya...huhu.

N.A.T said...

Salam Maksu ..
lama tak BW ni ...
masuk je terus terjah sini ... ketawa tak hengat den ha...
wakakakkaa