Friday, July 20, 2012

You, yes you... yang suka jaga tepi kain orang

No No No... jangan suka jaga tepi kain orang. Tambahan lagi berasa risau atau muntah lahar semata-mata mata awak tak suka tengok sesuatu pada orang lain PADAHAL perkara yang awak benci tu tak sikit pun mengganggu hidup awak.

No No No - faham-fahamlah orang yang suka buat diri dia risau untuk perkara yang tak kena-mengena dengan diri dia mahupun keluarga dia akan mudah mendapat sakit.

No No No - jaga-jaga ya.... takut-takut nanti semua duit yang ada di tangan habis kat berubat untuk mendapatkan kesihatan diri yang semakin susut dek kerana penyakit hati iaitu banyak risaukan orang, suka jaga tepi kain orang.

HATI - HATI.

p.s: Opps , terlupa pulak iols ni tau!! babap diri sendiri. Saya nak ucapkan terima kasih kepada Nurdiyanah Zulkarnain dan Kayna atas kesudian follow blog cerita kosong yang semakin kosong ini. Terima kasih dan maaf ya kalau blog ini tak seperti yang diwar-warkan suatu ketika dahulu.... sob3

saya juga ada di sini

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su. © 2010 Hakcipta Terpelihara.

Friday, July 13, 2012

Bukan berpindah

Bukan lari, tapi saya juga ada di sini... leh follow :)
{kalau sudi lah}

Cerita Kosong di Facebook

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su. © 2010 Hakcipta Terpelihara.