Friday, July 20, 2012

You, yes you... yang suka jaga tepi kain orang

No No No... jangan suka jaga tepi kain orang. Tambahan lagi berasa risau atau muntah lahar semata-mata mata awak tak suka tengok sesuatu pada orang lain PADAHAL perkara yang awak benci tu tak sikit pun mengganggu hidup awak.

No No No - faham-fahamlah orang yang suka buat diri dia risau untuk perkara yang tak kena-mengena dengan diri dia mahupun keluarga dia akan mudah mendapat sakit.

No No No - jaga-jaga ya.... takut-takut nanti semua duit yang ada di tangan habis kat berubat untuk mendapatkan kesihatan diri yang semakin susut dek kerana penyakit hati iaitu banyak risaukan orang, suka jaga tepi kain orang.

HATI - HATI.

p.s: Opps , terlupa pulak iols ni tau!! babap diri sendiri. Saya nak ucapkan terima kasih kepada Nurdiyanah Zulkarnain dan Kayna atas kesudian follow blog cerita kosong yang semakin kosong ini. Terima kasih dan maaf ya kalau blog ini tak seperti yang diwar-warkan suatu ketika dahulu.... sob3

saya juga ada di sini

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su. © 2010 Hakcipta Terpelihara.

13 comments:

kasihibu said...

tak sedar tepi kain sendiri panjang sebelah sbb sibuk tengok tepi kain orang kan?

selamat berpuasa mak su

~::Chenta::~ said...

Its not me !!

^___^


salam maksu ...

kakchik@ella said...

KC tak suka jaga tepi kain Mak Su tau .. KC jaga tepi kain KC je. hehehe. Selamat Berpuasa, Mak Su.

Irfa said...

saya ker?hehe
selamat berposa maksu

Rozita said...

prihatin lah tu..

Tihara said...

selamat berpuasa mak su.....
jagalah kain sendiri kan sambil tu berpesan2 sesama kita.. :)

Zareda Norman said...

kurang kasih syg tu... :-)

IEYNA said...

ieyna kembali berblogging...hehehehe...ish ish...no no no... xsuke jaga tpi kain org...bnyk keje lain lgi kan mak su...salam ramadhan..

Lizan said...

tak suka jaga tepi kain orang .. sekadar suka memerati dalam diam dan ambik iktibar atas kekhilafan orang lain.. buat sempadan bak kata orang

khairul onggon said...

Salam Ramadhan Al-Mubarrak.. Selamat menjalani ibadah puasa.. Semoga beroleh rahmat, maghfirah dan barokah.. Aminnn.. :)

crunchyahcock said...

xpe maksu.. sekarang ni ramai mcm dah kurang berkarya di blog...

kalu jenis yg ske jaga nearppl cloth tu.. samtau je sampai mati. nyusahkan org je

Silbi Abigail said...

Selamat meraikan Aidil Fitri! Maaf zahir batin.

Citarasa Rinduan said...

sangat puas hati bila kesini, walau entry lama...