Sunday, June 10, 2012

T.E.W.A.S sudah

akhirnya, aku tewas - pada ketewasan dan kemenangan adalah untuk orang lain.
tahniah pada kebinatangan yang masih wujud di atas dunia ini

** semoga orang yang kuat ketawakan aku bertambah kuat ketawa mereka. aku bertaruh, selama ini mereka tiada bahan hendak diketawakan. hidup mereka bosan kerana static. dan kehadiran aku di ambang mata mereka merupakan sebuah lelucon yang sangat menarik dan sangat menggeletek hati untuk tidak dipedulikan.

* arrgghh, aku ingin menjadi hipster

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su. © 2010 Hakcipta Terpelihara.

4 comments:

shasha said...

Saya tewas dengan kerinduan pada seseorang...

atuk said...

Assalamualaikum Mak Su

tewas sekali bukan bermakna tewas selama2nya

MOKCIK AZWA said...

Tewas belum bermakna kalah...cuba dan cuba lagi...

Kesuma Angsana said...

mengalah x bererti kalah,, tewas sekali but berjaya seribu kali nanti... salam kenal n dah follow u ye