Friday, June 15, 2012

lemak tu rupanya macam mana?

Assalamualaikum geng kosong yang tak kosong. Aku nak cerita tentang perbualan aku dengan dak w baru-baru ni.... Seperti biasa, sebagai anak bongsu, dia demand macam-macam. Suruh suapkan makan, suruh mandikan, suruh lapkan. satu pagi tu aku kata aku sibuk, tak boleh nak lapkan dia selepas mandi.

Dia pun tanya kenapa. Aku kata sebab aku sibuk, nak sapu losen anti lemak kat badan.

So dia tanya ler, 'lemak tu rupa macam mana?'

Ha!!! macam mana nak jawab tu?

ahhahahaa...

oh by de way, please stay around ya... Aku nak buat contest ker lucky draw ker tak tahu lah lagi, ada 3 [tiga tau] buah buku [my novels] nak give away kat uols yang jadi followers blog ni.

So aku mau cari 3 orang bertuah. tapi nanti dulu...... later later.

Sambungan kisah tadi, dak w tanya lagi..... 'ibu, lemak tu boleh bercakap tak?'

hehehe...... soalan menduga akal sungguh!

Ta ta

p/s: lemak tu rupa macam mana?

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su. © 2010 Hakcipta Terpelihara.

9 comments:

Tihara said...

lemak badan tu color kuning dak w..hehe :)

umiRdam said...

agak-agak mesti kaler kuning..macam lemak ayam,daging.Huhuhu...
salam perkealan ...jemput singgah ke blog saya

ejaMaria said...

hahaha... nanti bila siang ayam tunjuk kat W... ni la lemak... ;p

miloais milo said...

ha'ah le maksu - bila siang ayam - tunjuk le lemak ayam tu kat sheols...

Azlinda Azlan said...

*opsss* sungguh sensitif.. kalau gulai lemak cili api boleh le tunjuk...

Kesuma Angsana said...

susah nak ckap tu...

cikceriacorner said...

ehehhe..lemak manusia xpenah nampak...kalo lemak ayam adala...hehheh..

ct rahani said...

Mencabar minda jugak tu nk jawab tu maksu.. Masa siang ayam leh la tunjuk lemak yg warna kuning tu maksu.. :)

PinQib said...

siyes dak W memang cuteeee.. hahahaha.. panjang akal budaks ni