Sunday, May 6, 2012

Aku di pesta buku 2012

sebagai petugas, kalau tidak kerana tugas, tentu tidak akan ke sana untuk bersesak-sesak, berhimpit-himpit.... uh uh uh.... so not me....

Sebenarnya memang tujuan asal ingin ke pesta buku harini untuk mencarikan buku buat kakngah tetapi hujan lebat sekarang, dan keadaan kaki yang sangat sakit selepas berada di pwtc pada kamis jumaat selasa kamis sabtu - saya serender. saya menyerah kalah pada keadaan semasa. Maaf ya kakngah.

Selama saya di pesta buku tahun ini, rasa seronok sebab ramai kawan-kawan datang. Dan membeli-belah, terutamanya hasil perahan otak saya.... [ambil otak keluarkan dari kepala dan perah perah perah perah sehingga sekarang, idea dah kurang dah, hahaha]

Terima kasih aida z, zareda norman, abang long, noor aishah, abang long, kak ijan dan anak-anak saudara. Saya jumpa Ustaz Amal tapi sayanglah tak ambik gambar dengan dia.... huhuhu


Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su. © 2010 Hakcipta Terpelihara.

21 comments:

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

ramai org pi pesta vuku, klu lar dekat...bleh ym pi...huhuhu.

Mak Su said...

tak per.... maybe kat tempat lain leh pergi :)

lieynanilaz said...

mesti ramai orang kan maksu...walau letih tapi sekurangnya maksu jumpa ngan kawan-kawan baru...:)

Tihara said...

best nye maksu :)

Mak Su said...

lieyna, kawan2 lama... ala-ala reunion pulak. saya tak de kawan baru, tak fofler. huhuhu

tihara :)

ct rahani said...

klu wat kt jb leh la pegi.. huhu.. tahniah maksu.. semoga terus berjaya..

faridmw said...

salam...

ingin sangt nak pi.. tapi ada jauh dari perantauan,... insyallah ada masa nak pi juga..

MOKCIK AZWA said...

Anak2 mengajak pergi tapi cik abenya dok sibuk nak kena gi camping nun ke Penang, maka mokcik pun surrender la sebab tak larat nak berkejar-kejaran dengan si kecik yang lasak itu uhukss..

lagipun buku sempena pesta buku dua tahun lalu tak abes baca lagik hehehe..

ns said...

Salam Maksu.
Dalam hati saya mmg dh niat nak jumpa maksu di PBAKL hari last tu (AHAD). Tapi tak kesampaian la pulak, kereta kami ke arah lain..heheh.

Tahun ni saya ke PBAKL pada hari pertama PBAKL berlangsung iaitu pada hari Jumaat. Pukul 10 pagi saya dah siap parking di The Mall. Saya ambik cuti Jumaat tu sbb nak pe pEsta Buku(Sebab nak balik ke Kampung sama).

Igtkan hari pertama, awal pagi tak ada orang..huhu..rupanya sesak juga. Berjalanlah sorang-sorang di Pesta Buku tanpa anak & suami. Mmg ke situ tak sesuai bawa anak kecik pun..hehe.

gadisBunga said...

saya tak pegi pwtc tahun ni... :)

Ila said...

satu mei hari tu ada gi booth mak usu tp tak berapa cam maksu yg mana satu..maksu pakai baju hitam ke?

Ila said...

tulah,dah rasa tu mak su..tapi was-was nak tegur..dua tiga kali lah saya dok situ tapi segan nak tegur..hehehe..takut salah orang...last2 tak tegur pun..tulah,terlupa nak belek gmbr mak su kat blog sebelum gi...hehehe

aliaaroslan said...

tahun ni saya tak sempat pergi...

Bunga Rampai said...

Salam Mak Su,

Sihat walafiat hendaknya :)
Tahun ni saya tak ke pesta buku sebab berada di luar kawasan :(

Moga terus maju dalam bidang penulisan. Salam :)

Citarasa Rinduan said...

malam nie ayu mau kacau mak suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..

hhahahhaha... saya tau mak su ada kat PWTC tempohari, saja tamo ganggu

Sherwieyna Muzzawer said...

salam kenal.i dah follow blog ni.follow i balik ye..tq..;D

CuTeMiUt78 said...

jauh.. tak dan nak g

Harry said...

Hi, Nice post! Would you please consider adding a link to my website on your page. Please email me back.

Thanks!

Harry
harry.roger10@gmail.com

~::Chenta::~ said...

Dah agak dah mesti maksu ada kat sana ..

Chenta xda kawan nak g sn jerr
(,")

Aleeya (Yaya) said...

lama da tk gi pesta buku, lama jugak tak dpt buku2 free neh..dulu2 masa kakak saya jadi penulis buku..byk dapat buku2 free hehehe

Irfa said...

sekali je sy pegi pesta buku.sampai sekarang tak pegi lagi..tak larat nak bersesak dgn org ramai..nantilah anak2 dah besar boleh kesana lagi