Thursday, February 2, 2012

Yea, novel kedua pula dah siap!!

INilah dia novel kanak-kanak saya yang kedua, tajuknya xxx xxx xxx (hihihi, tengok ler kat gambar tu). Harga RM10.90. Hari ni hingga 6 feb ada malaysia ekspo buku di putra world trade center, bolehlah cari kat sana, ada diskaun hebat!

Kalu beli dari saya, saya sain dan letak cek BR1M [gambar fotostat aje lah cek tu, hi hi hi... gurau jer, sowi]


Seterusnya, siri sains teknologi kitar semula, ada 10 tajuk semuanya dalam siri ini. Harga brapa ek? RM9 or RM10 sebuah... gitulah campo tolak. sorilah uols... iols terlupa lah... huhuhuh

Ni buku agama saiz kecil yang saya jadi editornya. Harga RM10 kot.. and again, saya terlufer reganya... huhuhu

Ha, yang ni saya ingat, RM5 sahaja. Sudah diulang cetak dan kulit diberi nafas baru, kehijauan. Gambar terbaru tu saya belum amek.
Pendek kata semuanya within kemampuanlah. Tidak mahal sangat ler... Kalau berminat, boleh emel saya, ceritakosong@gmail.com

MMuuaahh!!!

P/S: NANTI SAYA buat nombor bertuah ya... hadiahnya, tentulah novel saya :)

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.© 2010 Hakcipta Terpelihara.

29 comments:

Citarasa Rinduan said...

tahniah
tumpang gembira..

mak su ayu dah email

Tihara said...

Alhamdulillah banyak nye buku maksu :)..nnti nak ushar lagi..tq maksu :)

Daddy Ziyyad said...

saya suka akronim SMS tu..:)

PinQib said...

wahhh mksu.. semoga maksu teros maju dalam kerjaya maksu.. kalau jupa nnt buku ni nak beli bg sepupu.. comell.. cover.. menarikkk

aNIe said...

Tahniah mak su... nanti akak nak beli untuk si kecil...yg 2 buah tu... Lembah Hanuman & Pesan nabi... nak signature mak su ye...

shasha said...

Yeay!! Tahniah tahniah....

KM said...

Tahniah & i like!!!

jedi said...

tahniah maksu...

Masy said...

hebatlah maksu!

ns said...

Tahniah Maksu. Tumpang gembira.
Hai..bilalah dapat bersua dgn maksu ni..hehe..maybe pesta buku 2012 yang akan datang kot kan..insyaAllah..;)

lieyalatif said...

Wah mak su penulis rupenyer.... Tahniah atas keluaran karya terbaru...

All the best mak su!

Aleeya (Yaya) said...

bagi la kat damia satu maksu hehehhe, hebat maksu menulis buku kanak2..kakak saya penulis novel..=)..nth2 geng maksu gak kot =p

MULAN said...

tahniah dan moga sentiasa sukses..

ct rahani said...

tahniah maksu.. bangga dgn maksu.. :)

Dinda Iva said...

Assalamualaikum maksu...wahhhh sekarang sudah makin bagus.. Alhamdulillah... harap dapatlah pergi PWTC..ade rezki leh jumpa maksukan..hehehehe....bagus beli buku2 camni..InsyaAllah ade rezki lebih nak borong buku ngan maksu tau..hehehe

wifenavy said...

Waa.. tahniah Maksu.. produktif sungguh Maksu menulis kan?.. harap2 pesta buku akan datang WN tak segan / tanya orang Ana Muslim utk bertegur sapa dgn Maksu..

suri solehah said...

menarik..tengah cari2 buku gak untuk pusat sumber

Admin P@P said...

Assalamualaikum.
Tahniah telah terbitkan satu lagi jodol buku. Semoga terus berjaya dan memberi semangat kepada semua untuk terus membaca.

TQ

Kakzakie said...

Mak su... bila agaknya masuk pasaran ke kawasan selatan. Anak kakak mesti cari kalau tahu. Ada iklankan dalam majalah Ana muslim tak? Kalau ada tak lama merengeklah anak kakak nak kena cari...

-gedek! said...

nanti dapat royalti, belanja?

hehe

CikguZue said...

tahniah maksu...wah sudah macam2 yang dilaburkan untuk kebaikan semua. semoga diteruskan.

suri solehah said...

pusat sumber sekolah..saja duk tengok2..mana tahu ada duit lebih..nampak buku menarik

JR said...

Bila keluar novel ni nanti nak dpt kan satu utk anak..

Ungu Violet said...

bangga dgn mak su..tahniah..:)

mama aini said...

assalam `maksu`..penulis & editor ya?..tahniah dpt menghasilkan novel2 begini..thanks sudi singgah keblog mama..

Uncle Lee said...

Hi Mak Su, these were not around during my time....
They look very interesting for the kids. And nice cover pics too.
Best regards.
Lee.

CuTeMiUt78 said...

maksu.. tahniahnya.. byk dah buku coretan mak su

wan nurul hezrina said...

kalau buku kanak2 umur 2thun setengah ape yg sesuai ek

*SiRibenMerah said...

alhamdulilah.. nnt saya cuba cari buku neh.. thanks for da info..

InsyaAllah akan beli utk support minat menulis maksu.. hehehe.. :)