Thursday, February 16, 2012

Saya sudah dapat pemenang!

Tahniah Pinqib dan terima kasih atas kesudian memberikan respon untuk contest maksu yang serba kekurangan ini :)

Hadiah novel ini akan diposkan kepada anda :)


Jawapan yang dicari adalah telur rebus :)

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.© 2010 Hakcipta Terpelihara.

10 comments:

miloais milo said...

tahiah....

ler.. kena buat entry jugak rupanya
pesal le iols tak perasan ayat tu...

ke baca - tapi tak faham sepenuhnya..
adehhhhhhhhhhhhh!~

kakngah said...

ala.. melepas.. tak dan ank jwp judul masakan dak W

Mak Su said...

miloais, camno leh tak perasan? uwaaa

kakngah, alamak, terlambat sikit ker?

tunggu novel yang seterusnya, hehehe. ada lagi ni, insyallah

PinQib said...

kita emel da maksu..=) tq so much =)

izman said...

la..... aku lupa lak buat entry rupanya. dah rugi sebuah novel maksu (sambil menghantuk kepala ke meja secara perlahan2).

waa.... ruginya.

joyahsport said...

adoi..joyah lambat..

Daddy Ziyyad said...

buat peraduan lagi...~haha

Juliet_iRa~" said...

tahniah utk pinqib..:)

aimaniman said...

Tahniah pd pemenang
Salam kenal dan bw sini....
Buatlah sinopsis citer novel tu nak gak akak bc.. Tentu menarik

Irfa said...

tahniah pd pemenang :)