Thursday, February 16, 2012

Saya sudah dapat pemenang!

Tahniah Pinqib dan terima kasih atas kesudian memberikan respon untuk contest maksu yang serba kekurangan ini :)

Hadiah novel ini akan diposkan kepada anda :)


Jawapan yang dicari adalah telur rebus :)

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.© 2010 Hakcipta Terpelihara.

10 comments:

miloaiskurangmanis said...

tahiah....

ler.. kena buat entry jugak rupanya
pesal le iols tak perasan ayat tu...

ke baca - tapi tak faham sepenuhnya..
adehhhhhhhhhhhhh!~

kakngah said...

ala.. melepas.. tak dan ank jwp judul masakan dak W

Mak Su said...

miloais, camno leh tak perasan? uwaaa

kakngah, alamak, terlambat sikit ker?

tunggu novel yang seterusnya, hehehe. ada lagi ni, insyallah

Qib said...

kita emel da maksu..=) tq so much =)

izman said...

la..... aku lupa lak buat entry rupanya. dah rugi sebuah novel maksu (sambil menghantuk kepala ke meja secara perlahan2).

waa.... ruginya.

joyahsport said...

adoi..joyah lambat..

Dr K said...

buat peraduan lagi...~haha

Juliet_iRa~" said...

tahniah utk pinqib..:)

aliza said...

Tahniah pd pemenang
Salam kenal dan bw sini....
Buatlah sinopsis citer novel tu nak gak akak bc.. Tentu menarik

Irfa said...

tahniah pd pemenang :)