Monday, February 27, 2012

Janganlah menyampah ya, hasil kraf saya lagi

Alahai... sorilah, blog ceritakosong ni dah jadi macam suparmarkat pulak dah....
biasalah, saya sekadar mencari rezeki sampingan, buat menambah-nambah duit belanja....

Jadi, di sini saya nak perkenalkan, buku permainan minda ni, harganya RM8.90. Boleh order kalau suka.... Memang hasil usaha saya atas izin Allah SWT.


Ini pula hasil seliaan saya, kompilasi komik. Harga RM8.90. Tema- pengembaraan saintifik.
Alah... Janganlah takut atau jadi teruja dengan tajuk. Itu cuma salah satu tempat yang rombongan kanak2 itu pergi...


MACAM BIASA, siapa minat nak order, boleh order di ceritakosong@gmail.com.

Terima kasih....


Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.© 2010 Hakcipta Terpelihara.

16 comments:

Irfa said...

maksu..
tak menyampah pun,saya pun teringin nak tulis novel tapi tak tahu dr mana nak mula.hehe

nizamsani said...

isteri saya suka buku uji-uji minda ni.baru ni dia beli buku logic.

Mak Su said...

irfa... insyallah boleh... later later maksu kongsikan pengalaman maksu ya

nizamsani, wah, itu hebat...

LYAfrina said...

woww.. mak su y buat ke ni?? hebat la... buku uji minda tu utk kanak2 umur brape thn??

Wanpetunjuk said...

Assalam Maksu!

Mmg terbaek!. Maksu ni sgt lah kreatif!. Comellll je tengok bebuku tuh...

ckLah @xiiinam said...

Tak nyampahlah....tapi bangga! Kalau ada anak kecik memang ckLah sambar semua tu.....

Kakzakie said...

Satuyg membanggakan Mak Su... ada di kedai buku tak buku ini semua?

zue said...

suka sesangat lah mak su...ni klu anak lelaki zue mesti suka..sbb asal gi kedai buku dia pasti beli buku komik.

PinQib said...

Assalamualaikum Maksu. Kite da terima da pakej maksu. Thanks so much.. Hee comel je. pink gituew. Siap ada otograf lgi. Teng kiyu ye maksu.. Hee. Nanti bace kite wat review ye.. Thanks maksu.. nnt pas saya bace sy pas kat sepupu sy ^^ TQ

MOKCIK AZWA said...

Aik napa nak menyampah pulak..memang betul pun saluran maksu nie..

comelnya buku uji minda nie..ada dijual di pameran di Dewan Cempaka tak?

KAMATO said...

Tahniah maksu

Tihara said...

kreatif lah maksu ni..alhamdulillah :)

Juliet_iRa~" said...

wahh maksu..:)

bestnya pandai mengarang n buat buku..

kena berguru ni..hee

joyahsport said...

buku ntok dak kecit maksu xkarang ke..boleh joyah beli nnti..hee..

xnyampah la...katun sgt cumel..

Bunga Rampai said...

Tahniah Mak Su! Teruskan usaha. Moga DIA sentiasa memberi ilham untuk Mak Su berkarya.

Amira Atiqah said...

Salam , maksu , cane maksu create anime gini ? Aaaa jealous la Mira . Hehe . Ajar ajar :0