Saturday, January 14, 2012

Pernah mengimpikannya

Salam mesra uols!!! iols kat sini ok ok jer... berat badan bertambah, as expected. usia makin meningkat, of course. dan terima kasih kat ajak atas kesudian folo blog cerita kosong ni. insyallah, apabila Tuhan mengizinkan pada masa yang seswai, akan saya follow anda-anda kembali. insyallah...

as you already knew, saya ni memang tak sempat nak blog surfing macam di tahun 2006, 2007, 2008, 2009, err dan di tahun 2010 dahulukala.

Currently saya memang rasa tak cukup tangan nak buat kerija. kerija kerija kerija... tak tau bila nak abis. for sure.

Anyway, dulu saya pernah berangan nak ke satu tempat ni -> dusun eco resort, untuk bersantai bersama anak dan suami. ujung-ujung, saya akan ke dusun eco today! dengan majikan untuk program retreat.

tapi saya informed kat anak-anak, mak kena attend hari perkemahan pengakap tuwa big size over weight [that is me, orang lain semua elok belaka]...

aduh... malas doohhh! tapi terpaksa ikutkan. kalau pergi berjimba-jimba ai loikee, tapi untuk program pengakap tuwa old oready over sized pulak tu.... waahhh, seksaan tuh!!!



Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.© 2010 Hakcipta Terpelihara.

7 comments:

ibundo said...

salam maksu. kakpah samalah jugak macam maksu.. tak sempat nak merayau-rayau macam dulu sebab nak menguruskan daily life pun dah tak cukup kaki tangan.

Kasawari said...

jgn lupa amik buah2an antar sini sikit ya maksu..

aNIe said...

Maksu...akak pun sama...sukar nak berjimba2 kat blog...bak kata maksu tak cukup angan... semoga maksu sentiasa sihat dan ceria seperti selalu...ameen

ejaMaria said...

sesekali mesti best punya la... jgn riso... ;p

Uncle Lee said...

Hi Mak Su, how you doin'? Kesian la you ta'chukup tangan......relax Mak Du, jangan tension ke stress.

Nak saya datang tolong? No charge, dapat makan ikan sepat masim and sambal belachan, chukup. Ha ha,
Ohhh, and ikan tenggiri sumbat chillie sambal.

You have a nice day. Mak Su, simpan satu lagu dalam hati.
Lee.

joyahsport said...

pengakap tuwa oready oversized..i like..kikiki...

embun d tengah malam said...

salam kenal mak su