Tuesday, January 24, 2012

Gambar di Dusun eco resort

Pertama sekali, terima kasih kepada Sinichi Yaya atas kesudian jadi follower blog cerita kosong ini, sebuah blog yang kureng mendapat perhatian daripada pemiliknya [mak su] akhir-akhir ini. Maaf, maaf, maaf.

Jom tengok gambar-gambar semasa kursus motivasi kampeni hari tu.

Mula-mula kami sampai, kami tengok kolam sedang direnovate, alhamdulillah. tiada water game.


Lepas tu, check-in ke bilik masing-masing.

Hari pertama banyak games dalam kelas sahaja. Hari kedua, tengoklah tu, chef-de-mission kata setiap orang kena lalu kat atas tu... gayat tuh!! gila nih!!



Mak aaiii, lutut dah ketaq siuutt.


Oooiii...! Jauhnya!! Ingatkan dua langkah dah sampai!!?


Kena lalu ke?
Kena lalu ke?
Kenalah!
Baiklah...
(aku melangkah panjang-panjang, tangan capai tali jauh-jauh...that's why jalan ala-ala membongkok. Tumpang lalu, cucu cicit nak tumpang lalu)

Ingatkan seksaan dah habis. Lepas tu kena pakai tali spender pulak!!!!! Kena gayut kat tali pulak!!!


Dah selesai... chef de mission kata masuk hutan.

Ish, aku serender. Tak berani beb!


Dah habis program!!! Yea! Yea! Yea!


Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.© 2010 Hakcipta Terpelihara.

13 comments:

CguJinggo said...

menarik..bila nak dtg kem saya pulak...

Tihara said...

seronok lah maksu..femes jugak eks dusun eco resort nih..sy penah jugle treking kat janda baik je dulu..lebih kurang 3 jam dlm hutan..fuhh meletihkan..kalo skrg sy pn surrender :)

Zareda Norman said...

Jambatan gantung tu semua zar ok je.. Siap flying fox bagai tapi bila tak de hp signal.. Waduhhh seksa.

LIPISLADY said...

Sallam Mak Su,

Ok tu, Aktiviti lasak boleh menyegarkan jiwa..

ejaMaria said...

aduyaiii... gayat nyerrr...

Tinta Emas said...

bestnya kursus mcm gini...klu berpeluang, saya pun nak sertainya...

Dulu-dulu memang gayat.. tapi sekarang nak cuba semuanya...

jedi said...

wah seronok wat aktiviti gitu

ciK LyndaWawa said...

saya suka gambar zoom tu..pandainye..=]

embun d tengah malam said...

mmg kegemaran saya aktiviti mcm ni

kasihibu said...

mak su aktiviti macam ni best tu, sya sangat suka

de_kerinchi said...

salam maksu....napa ada gambaq dah hilang...huhuhuhu

shasha said...

Cuti cuti pegi kem motivasi ke mak su?

MOKCIK AZWA said...

ooo..saya suka saya suka..hehehe..