Sunday, December 4, 2011

W pandai buat ayat lengkap

peace yaa!! itu gambar w ketika sukan tadikanya pada bulan 11 haritu. w menang nombor 1 untuk 2 acara, dapat hadiah pinggan dan cawan.. hehehe. bolehlah kami gunakan :D

baru-baru ni, aku suruh w masuk tidur, dia pun cakap, "ibu, kita kena tidur awal, kan? supaya kita boleh bangun awal esok pagi."

alamak!! w!!! pandainya anak ibu ni buat ayat lengkap! hehehe..... nanti bolehlah sambung legasi penulisan ibu ni ek... maklumlah, ibu ni baru nak mula menulis tika usia dah agak lewaattt, huhuhu

p/s: ada beberapa orang kakak-kakak maksu pernah melibatkan diri dalam bidang penulisan cerpen, novel, skrip drama radio - tapi mereka dah tak buat lagi dah sebab dah tuwa. nampaknya aura penulisan mereka berpindah kat maksu [kot], malangnya maksu masih belum sukses macam JK Rowling, huhuhu... insyallah, kan...... hehehe

by the way, w tak pandai sebut muntah. dia sebut 'LUNTAH'

saba je lah... hehehe


Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.© 2010 Hakcipta Terpelihara.

18 comments:

ibundo said...

nanti tetiba je cerita karya maksu difilemkan.. cayalah. Semuga sukses.

Acik Erna said...

mak su betul kata kak pah..nantikan je hari itu..yang akan tiba nanti..

Tihara said...

Insya Allah nt akk leh challenge JK rawling itu :)..

shasha said...

Wuyoooo!!! Supaya tuh...hehhehe..
Kalo mak su dah pemes nanti bole tumpang bangga ckp kat org 'saya kenal mak su tuh..' ahakss...

zino said...

den tumpang suko yo nanti..

Puan Kutu said...

maksu menulis ekk?mesti hebat..sy baru mula2 nak menulis juga.suka2 jer..hentam kromo tak ikut standart bahasa.hehe..

w tu umo berapa?pelat ekk?hehe..

Dalila Hamid said...

sabar menunggu karya

Tie said...

Wah dah besar yang bongsu tu, ya.. lama tak singgah sini :)

kasihibu said...

perkembangan yang baik
mana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi ye maksu

mana tahu suatu hari nanti w pun mejadi seperti ibunya

CuTeMiUt78 said...

hik..hik..hik.. mana tk tumpah kuah klu tak ke nasi kan mak su

jedi said...

hehehe.... da besar W...

xpe maksu...xsehebat JK Rowling...Tp maksu tetap hebat...

atuk said...

Assalamualaikum Mak Su

Insyaallah
W akan ikut jejak mak/pak saudaranya

Wassalam

Shada said...

Salam MAksu,

apa khabar maksu:)lama betul tak singgah blog ni...dah besar baby W:)

cikceriacorner said...

hehehehhe..pandainye baby w..

maksu..selamat menulis..sy pon minat..tp idea xde lg..heheh

good luck maksu

embun d tengah malam said...

pelat w...kalau wulan...t jadi "lulan" la ekkk mak su hehe

wahida said...

luntah? ekekekek....

comel je dgr...

aliaaroslan said...

cepatnya membesar si W. makin comel!

Irfa said...

pengaruh tv kot :)
anak sy pun bercakap mcm ayat dalam tviq