Saturday, December 17, 2011

Angka

Semalam ada member ofis bawa timbang bmi. aku pun tak lepaskan peluang nak menimbang.. sekalikk..... usia dalaman tua lebih ++ 20 tahun dari usia sebenar!!! dan lemak di organ lebih satu takuk daripada paras normal!!

argghhh! trauma lihat angka.

tup tup tertengok talk show dr oz mehmet, rupa-rupanya dorang pun dgn bantuan bob sedang handle projek 'umur dalaman' jadi muda 10 tahun dalam masa 60 hari. malangnya episod lepas aku tak tengok. tapi rata-rata caranya sama jer tu, breakfast, susu soya, senaman - yang mana yang memang aku tak pernah tinggal adalah breakfast. lemauuu sungguh rasanya.

uwaaa waaa waaa, sedihnya!!

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.© 2010 Hakcipta Terpelihara.

9 comments:

shasha said...

Azam tahun baru saya dan mak su..hari2 jogging 30 min keliling kawasan rumah...ok tak?

Daddy Ziyyad said...

Dan jangan terpedaya, kalau kurus takde penyakit. hehehe..melambak patient saya yg kurus ada macam2 sakit dari darah tinggi, kencing manis, high clolesterol, bawak lah ke gout!

Tihara said...

sayha pun nak kuros maksu..nak kurosss..tulonnn

aNIe said...

Hehehe... akak pun takut nak tgk angka...takut tgk angkat kat mesin timbang tu....seremmm...!!

miloais milo said...

susu soaya? senaman?
adehhhhhh!~ antara dua perkara yg iols tak minat....

pB said...

azam tahun depan


minum air manis sekali sehari sahaja.

susah tu ....

aliaaroslan said...

dulu sebelum turun berat badan, umur dalaman saya tua 20 tahun dari usia sebenar dan potensi sangat tinggi untuk dapat macam2 penyakit. jom kita exercise, maksu! saya dah lama betul tak swimming. esok baru nak start balik.

Sch@ said...

JOM Swimming!

Citarasa Rinduan said...

mak su ku rinduuuuuu

ala, ayu pun ada masalah macam mak su.. bila agaknya lemak nak lari

kolestrol okey.. sbb ayu tak makan gorengan..
telan oat memanjang, work out
amalkan makan nasi 2 hari sekali..

agak2 sebab dulu tak beringat kot.
huhuhuh
risau