Tuesday, November 15, 2011

Salam bersalam

[Krinnggg]

* Assalamualaikum

# Assalamualaikum

* jawablah waalaikumsalam

# waalaikumsalam, naper ibu telefon?

* saja jer

# naper saja jer?

* alah, ibu nak borak-borak ngan anak ibu yang bushuk ni

# tapi saya tak busuk, saya dah mandi, saya wangi

* oh.... bye......

# bye

~~~~~~~~~~~~

Terima kasih kepada follower terbaru iaitu rz_nurliyanatiqah2 atas kesudian following blog ini.

Cumanya.... saya rasa saya akan semakin jarang berada di sini :(

Saya nak beritahu tu jer :(
~~~~~~~~~~~~

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.© 2010 Hakcipta Terpelihara.

14 comments:

HappyIrfa said...

assalamualaikum mak su..
sihat ker?

Kakzakie said...

Pandai juga dik W jawab bila dikata busyuk sebab dia dah mandi hihi... mak jangan salah cakap adik W dah semakin cerdik.

miloais said...

comelnya jawapan W!
hiks

*SiRibenMerah said...

hehehe.. laju je dia bye..

ibundo said...

assalamualaikum maksu.
saya pun tak bushuk...

~aSFaLiZa~ said...

tak pe. janji ber upadate jugak la blog ni

Sch@ said...

As-salam Maksu..

Saya juga jarang di sini ..

tu je jg sy nak bgtau :P

MOKCIK AZWA said...

bijak betul anak ibu ni kan..hehehhe..pandai kenakan mama dia balik hahaha

kakngah said...

lamanya tak denagr celoteh W...
meh maksu tepek gambar terkini W...

Shukri Mohd Ali said...

:)

aNIe said...

Assalamualaikum...maksu dah semakin sibuk sekarang ye...

shasha said...

Takpe..kami semua masih sudi tunggu...

jedi said...

da slow down ke maksu??

papapun aku tetap sronok kenal maksu..

Dalila Hamid said...

jadi la tu... :)