Saturday, November 19, 2011

Jenguk sikit.... :D

Assalamualaikum geng-geng kosong semua.... Jenguk sat ... hehehe

Tadi aku menghadiri majlis penyerahan sijil tamat sekolah pra untuk dak w, dia buat persembahan dengan kawan-kawan sekelasnya... tapi hadiah cemerlang tak dapat, sebab dapat nomor 5 jer... hadiah utk budak 1 - 3 sahaja.

Tak per lah w, tahun depan belajar dengan lebih gigih, kan....

Satu lagi perkembangan, novel tulisan aku yang I bertajuk Syukran ya Allah tu dah terjual lebih dari 1340 copies... hehehe... Feeling seronok dua ronok rasanya :D

Kalau ada yang berminat nak beli, bolehlah emel saya kat ceritakosong@gmail.com

11 comments:

Mr feckry said...

semakin maju maksu ni

shasha said...

Wahhh!!! Tahniah utk baby w and mak su!! Harap2nya saya pun dapat sambutan macam tu jugak..aminnn..hehehhe..poyo tak saya?

Tihara said...

Syukur Alhamdulillah..murah rezki :)

CikGu Ma said...

salam kenal maksu..1st time singgah dan follow..=_=

Mak Su said...

mr feckry - baru nak bermula ni :)

shasha, maksu doakan kejayaan buat shasha juga

tihara, tq dear

cikgu Ma, thanks a lot dan salam kenal :)

rasp said...

congrats buat w & maksu...
sungguh membanggakan...

♥ manje ♥ said...

tahniah maksu... moga lebih berjaya dan bersemangat ye... :) ~

@xiiinam said...

Semoga maju jaya maksu...

jedi said...

tahniah maksu...

carah said...

wow bole kaya ni moksuu ehehehehe klako la pulak.. awat jadi moksu ni ehhe

PinQib said...

semoga W jd pelajar cemerlang in da future and maksu jdi writer yang masyukkk mcm j.k rowling.. hihik