Friday, November 11, 2011

Hilai_rious tak cukup perbendaharaan kata

semalam w, anak kecik saya yang berumur lima tahun tu ajak pi johor!!

katanya dekat jer ngan umah.

keluar dari rumah, belok kiri. lepas tu belok kanan. lepas tu belok kiri

DAH SAMPAI...

alah. johor.. tau tak?

tempat orang bersembahyang ramai-ramai tu ler...

Hhhmmm... pelik nih! dekat sungguh johor tu ek???

fikir punya fikir renung punya renung...rupa-rupanya she meant SURAU!!

hu hu hu

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

seminggu lepas dia nak puasa...

sebenarnya bukan puasa, kan... tapi pereksa.

sabo jer lah.....


Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.© 2010 Hakcipta Terpelihara.

13 comments:

shasha said...

Alalalalala....comel je..tapi letih gak nak memahamkan tuh..
Anak buah saya nak chocolate sebut 'nak ku'

Daddy Ziyyad said...

miahahahhaha...cuba test tanya dia, masjid dipanggil apa...maybe melaka...ekekekeke

*SiRibenMerah said...

hehehehe.. x tercapai dek akal kita neh kann.. tapi kena layankan aje...

Tihara said...

cane ye..surau lepas ke johor..masjid lepas ke majidi..hoho

kelakar la w..takpe masa kecik2 dulu sy pn cemtu gak..ekekeke :)

miloais said...

W pelat ye maksu????
seronok kan?? tapi harus le pening kepala nak paham apa kebendanya!

hani@debumelukut said...

hehehehe...kiut gitu.

azq said...

johor pun johor la... jgn lupa solat zuhur di 'johor' ya! :D

MOKCIK AZWA said...

Adoi la..camno jauh benor nyimpangnya surau ke johor tu hehehee..

julietchun said...

dah habis puasa adik W? hahhahahaha

CuTeMiUt78 said...

oh..oh.. tetiba jd johor plak ya kak

ct rahani said...

meh dtg johor maksu.. hehe..

faridmw said...

salam maksu...
surau leh jadi johor.. heheh.. mmg susah nak faham... heheh

Faaein Talip Roy said...

hehehe.. jauh nya tersasar.. nak2 johor tu.. hehehe..