Monday, October 31, 2011

TRAGEDI OKTOBER YANG PEDIH

Tragedi Oktober - nyanyian Awie

Tak sanggup lagi aku
Mengenang kisah lalu
Keganasan menghantui diriku

Biarkan ia pergi
Menjadi suatu misteri
Bagaikan tiada hati yang peduli

Tak mahu ku ingat lagi
Apa yang telah terjadi
Tragedi Oktober

( korus )
Sesalan aku hanya untukmu sayang
Ampunilah segala dosa-dosaku
Bagiku kau bukanlah lawanku
Kekasihku...

Hanya satu ku pinta
Kujujuran darimu
Berilah peluang hidupmu

Aku rela bersama
Meranjau onak duka
Agar berkekalan hendaknya

Tak mahu ku ingat lagi
Apa yang telah terjadi
Tragedi Oktober

( korus )
Sesalan aku hanya untukmu sayang
Ampunilah segala dosa-dosaku
Bagiku kau bukanlah lawanku
Kekasihku...

14 comments:

Kakzakie said...

Menyentuh jiwalah Mak Su....

makdara TERdiva said...

maksu ni mcm tau2 jer hatiku sedang dipagut pilu..sob..sob..sob..

sahromnasrudin said...

layan jiwang sat, maksu hehehheeee

Puan Kutu said...

suka lagu nie..cuma filem dia tak berapa best..

sbb amy mastura jahat.rmbut kerinting serabai,haha..lama gila filem nie..tgok zaman sekolah dulu.hehe..

Daddy Ziyyad said...

Tgk filem tu, mmg lawak..zaman Awie muda..hahah

ejaMaria said...

amboi... apa la tragedi yg terjadi tu... ;p

Mr feckry said...

wa nak nyani la lagu ni

julietchun said...

terbayang awie dan motor besar :D

♥ manje ♥ said...

tapi kita sama2 lahir bulan OKTOBER kan maksu? ~

Acik Erna said...

mak su..biarkan tragedi berlalu..

Tihara said...

tragedi oktober yg terlast..kalo boleh jauhkanlah tragedi yg menyayatkan dlm hidop ini..

ct rahani said...

suker dengar lagu nih.. mendayu2 jer.. hehe..

Silbiabigail said...

tangkap syahdu...

wahida said...

oh..lagu ni mmg shahdu habis...suka layan lagu2 awie...