Tuesday, November 1, 2011

Siapa pemegang nombor bertuah?

* sticky post sampai dapat pemenang :D *
* entri terbaru ada di bawah *


Assalamualaikum kawan-kawan semua...


Hhmm, macamana nak mulakan? when you have many things to do, you dunno know where to start... itulah yang berlaku pada diri saya lately.


Tense + anxiety agaknya, buatkan batuk-batuk yang saya alami sejak bulan puasa tak kebah-kebah.


hari Ahad lepas saya tengok paranormal xtvt kat tv, cilakak sungguh itu cerita, menakutkan! so the next day saya surf internet and found out that cerita itu scripted. tapi ia adalah sangat horrible!! giler seram wa cakap lu!


Dalam pada blog saya senyap sunyi ni, ada juga yang masih sudi follow. Terima kasih banyak kat anda semua. Terima kasih kat ismi ladyjaja atas kesudian anda itu.


Oh ya!! Siapakah pemegang nombor bertuah 086752? (p/s: no hari ni ialah 084748) Anda akan dapat hadiah sebuah buku iaitu novel pertama saya :)


Kalau anda dapat capture nombor itu, sila buat entri di blog anda dan link ke blog ini. Letakkan gambar nombor 086752 sebagai bahan bukti dan emel kepada saya untuk memberitahu saya, di samping itu, sila tinggalkan pesanan di ruangan komen di entri ini.


ceritakosong@gmail.com


Kalau anda mahu purchase novel itu via saya pun boleh juga. Saya berbesar hati, maklumlah, saya kan baru mula menapak di dunia penulisan ni :D


Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.© 2010 Hakcipta Terpelihara.

35 comments:

Faaein Talip Roy said...

tahniah kepada pemegang bertuah tu nanti.. ^^,

Tihara said...

wahh best ni...sape la dpt ek..tahniah ek :)

zh-ena said...

wah bestnya dpt hadiah..saper la yg bertuah tu yea

Sch@ said...

yeah sy nak mencuba nasib !!

Mak Su said...

faaein, tihara, ena, sch@ - kita tak tahu until Tuhan menentukan :)

HappyIrfa said...

tengah mencuba tp no skrg 84800

Mak Su said...

happyirfa... good luck :)
maksu pilih no tu secara random jer, hehehe

♥ manje ♥ said...

maksu... manje nak beli novel tu kat maksu... ~

Mak Su said...

manje, boleh juga, thanks :)

ct rahani said...

semoga maksu cpt sembuh dr batuk2 tu k.. amin..

nak cuba gak la.. mana tau ader rezeki.. :p

aNIe said...

Maksu...akak suka tgk citer Paranormal Activity tu... seram ...rasa macam betul...hehehe

Alamak...akak dah terlepas lah...hehehhe

Oasis said...

Bagi kat saya terus la mak su senang citer. Nak juga baca novel hasil tulisan mak su tu.

Kalau batuk berterusan, terus la jumpa doktor. Takut ada sakit lain, risau saya.

Mak Su said...

ct rahani, singgahlah lagi ya :)

kak anie, belum terlambat ler. hehehe

oasis, kena bagi keadilan kat semua orang ;)

*SiRibenMerah said...

alahaiiiii.. jauh lagi nak menuju nombor bertuahhhh..

salam rindu buat maksu...

atuk said...

Assalamualaikum Mak Su

Insyaallah
mukin memihak kpd saya nanti
he he

Wassalam

kaklong said...

nak try nak try!
asyik kakngah jer yg kena...
huhuhu!

CGG said...

congrats for all winners tu:)

CuTeMiUt78 said...

oh..oh.. dh dpt ke maksu.. klu blm akan di usahakan.. cewah.. semangat berkobar2 ni

zino said...

apa tajuk novel tu?

Mak Su said...

abang zino, Syukran Ya Allah. 100++ muka surat :)

genre kanak-kanak

Zie said...

Salam MakSu..lama tak jengah sini..:)

atty's said...

salam maksu..sapa le yg bertuah tu

kasut-gombak said...

maksu, ni kasut-gombak ni.
saya ada blog baru. feel free to visit.

klu nk suh amek gmbr annivessary ke, tunang ke, konvo ke, apa2 je, boleh la tgk

http://paper-mints.blogspot.com/

PinQib said...

maksuuu... saya pun peliks napa kawan2 saya cakap PA ni x menakutkan.. saya takot giler kottt.. maybe antara horrorest ever in my lifee =)

salam jumaat

kella said...

kejo.. yop kejo... =)

Uncle Lee said...

Hello Mak Su, just dropped by say hello. How you doin'?
You stay young and keep a song in your heart.
Lee.

Faaein Talip Roy said...

wah.. semakin menghampiri angka tu.. tapi perlukan lagi 7++ pengunjung lagi.. hehehe.. ^^

gadisBunga said...

ok, this time saya harap saya la penombor bertuah itu!

Citarasa Rinduan said...

mak su..
ayu singgah memalam..
sekrang mmg sibu benor lah

nak BW sampai terbatas
mak su...
harap2lah ayu pemenangnya.. hahahhahahah
no yang ayu visit baru 86099..
jeng2.............

Puan Kutu said...

penulis novel rupanya maksu..

salam kenal yer..:)

jedi said...

i mau....

luahfikiran said...

SALAM MAKSU,
APA SAHAJA SITUASI YANG DIALAMAI, LF MENDOAKAN YANG TERBAIK UTK MAKSU. SETIAP APA YANG BERLAKU, ADA RAHSIA, ADA HIKMAHNYA.

wahida said...

maksu!! maksu dah ada novel?? cayalah...bertambah lagi kenalan blogger saya jadi penulis novel...


apa tajuk novel mak su?

E-na Lovely Kitchen said...

bestnya klu e-na yg dapt novel tu...;)

Mak Su said...

SUDAH ADA PEMENANG!