Thursday, October 27, 2011

KAMEHA MEHA MEHA!!!

oh... katanya tangan yang menghayun buaian boleh menggoncang dunia ya? macam mana pula kalau buaian itu digoncang oleh beberapa orang.... sohih tak boleh goncang dunia?

jangan ingat itu sekadar mitos atau simpulan bahasa sahaja.... kALAU KAU BERANI KAU CABARLAH TANGAN ORANG YANG MENGHAYUN BUAIAN NI.

kau nak tengok DUNIA KAU BERGONCANG!

b*a*b*i !!!!!!!


Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.© 2010 Hakcipta Terpelihara.

13 comments:

ejaMaria said...

Mak Su... tarik nafas... cool down... marah sungguh eh... ;p

luahfikiran said...

SALAM,
LF TAK BERANI !

kasihibu said...

sabar maksu...

julietchun said...

sabar maksu.

wifenavy said...

wuitt.. marah sungguh ni!!

Me, Myself and I said...

Marah sgt MakSu ni..for me senang jer..what goes around..comes around..Tak perlu ler menyumpah

shasha said...

Aikk??

Kakzakie said...

Moga ada sedikit kesabaran biar hati sedikit sejuk...

Tihara said...

mmg betul tgn yg menggoncang dunia tu la yg mendidik seseorang hingga jadi PM,jadi arkitek. al hafiz..tak gitu :)

Faaein Talip Roy said...

err.. maksu.. rileks2.. jangan marah2.. takut saya tetiba.. huhuhu..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...
This comment has been removed by the author.
a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Marahnya Mak Su..
takut !
;o)





* Koleksi Pesan Nabi ada berapa buah buku ? (maleh pulak nak buka gmail tengah2 malam ni) Nanti Maksu email : azrina@tasek.com.my

timaseh.

kella said...

maksu... take a deep breath.... sabar je yang kita boleh ckap...