Monday, August 1, 2011

1 Ogos dan Ramadan pun bermula

Salam ramadan buat semua yang kenal maksu mahupun yang tak kenal maksu, ramadan datang menyapa sesiapa sahaja tak mengira usia mahupun paras rupa.

Kalau tak kenal maka tak cinta, kan.... ahaks

Dengan ini, contest yang haritu tu, ditutup secara rasminya. Terima kasih kepada Citarasa Rinduan dan Miloais yang sudi participated, walaupun hadiahnya kecil sahaja. Oleh itu, sila emelkan nombor akaun bank ke emel maksu, ceritakosong@gmail.com dan juga beritahu postal address yang lengkap untuk hadiah sampingannya :)

Tiba-tiba jer ada hadiah sampingan, ahaks.

p/s: terima kasih kepada taukeh songket merangkap ex-classmate merangkap ex-schoolmate kat UiTM atas pemberian souvenir kepada saya :D

Sesiapa nak beli songket atau pakaian yang sewaktu dengannya atau nak cari barang untuk hantaran, bolehlah singgah ke kedai taukeh songket tu ya... Mudah je nak mencarinya :D

16 comments:

Citarasa Rinduan said...

Salam Ramadhan maksu..

ya Allah, rezeki 1 ramadhan pada ayu... terima kasih maksu..
ayu sangat2 hargai..

pada iols, tahniah jua utk kamu

Mr feckry said...

jadi ramadhan ini yang terbaik dalam hidup kita

miloais said...

salam maksu...

thanks my dear...
rezeki... alhamdulillah....

Daddy Ziyyad said...

selamat menyambut ramadhan maksu

Mak Su said...

ayu dan miloais, emel ya :)

mr feckry dan daddy : salam ramadan, best wishes

HEMY said...

selamat menyambut ramadhan mak su!!!! moga dicucuri rahmat oleh Nya

shasha said...

Selamat berpuasa mak su..!

gadisBunga said...

salam ramadhan maksu. :)

Kakzakie said...

Amboi merek dah dapat ye... Tahniahlah... Mak su pulak dapat songket. Boleh guna buat raya nanti...

Selamat berpuasa Mak su

fa10 said...

selamat berpuasa mak su...
saya tak tahu pun ada contest kat sini.. melepas la lagi!
eh eh... saya ingatkan mak su ni cikgu, penulis novel rupanya..

Natalia (Yaya) said...

salam ramadan maksu..wahhh lawanye blog maksu skrg ceria nye...:)

suara said...

As salam maksu...
Laluan hidup kita tak mungkin sama sepanjang masa, kan? Dulu Su selalu tgk maksu update entry hampir stiap hari... skrg ni maksu bz sbg penulis. Memang perubahan yg besar kan.

Apapun, slmt berjaya dlm bidang yg maksu minati dan selamat berpuasa.

LYAfrina said...

salam ramadhan buat maksu & family:-)

Bunga Rampai said...

Salam Ramadhan Maksu :)

pB said...

Salam Ramadhan maksu


moga amalan tahun ini lebih baik daripada amalan tahun terdahulu

zue said...

salam ramadhan dan selamat berpuasa maksu.