Saturday, July 9, 2011

Nak hilangkan ngantuk

Cerita minggu lepas, waktu pagi.

Aku kejutkan anak aku, w (umur 5 tahun) untuk ke sekolah. Dia pun jawab,

"Tunggu sekejap, w nak hilangkan ngantuk."

Lepas tu dia sambung tidur. Ngantuk dia pun hilang sebab dah layan dengan lena. Aku pulak? Jadi berang...... brapa lama mau tunggu daaaaa...?

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.© 2010 Hakcipta Terpelihara.

11 comments:

kakngah said...

sama la ngn anak kakngah yg no 2..

5 minit lg mi...

dia punyer lima minit... boleh jadi 30 minit.

shasha said...

Hehhe..mak su snooze la setiap 5 min

Acik Erna said...

mak su..akak suka cara W hilangkan ngantuk..nak ikut la cara dia..he he

^aNgRiAni^ said...

gegirl riani pun selalu mcm tu...tension jadinya :-p

uSu iJamm said...

Jgn umi dia lebih2 ilangkan ngantuk sudah..

insan_marhaen said...

Rupanya sekejap itu pun amat berharga. Dan sekejap itu juga boleh memberangkan ramai manusia..

zulkbo said...

salam..a
alahai..kesiannya
tak cukup tidur kut?

Citarasa Rinduan said...

hehehehe...
kalau umai..
ayu buka seluar dia,.

terus dia masuk bilik air...
heheheh

CuTeMiUt78 said...

hik..hik..hik... klu Mirul plak.. dikejut... ala.. mata ni melekat la, tak blh nak celik ni

Intan & The Boys said...

cerdik betul w ni. hehe.

antalya said...

bijak bijak. baby w mmg bijak