Wednesday, July 20, 2011

Makan

rasa macam nak makan sesuatu yang merosakkan badan..... hhmmpphhh

eh, ada followers baru, faizzz dan kemey. Terima kasih banyak-banyak ya. Segan pulak dibuatnya, ceritakosong ni dah semakin kosong dan kosong. huhuhu

18 comments:

Kakzakie said...

Banyak makanan yg merosakkan badan sedap pula ditekak kita kan Mak Su...

abah khalisha said...

yalah semakin kosong..pasni tk tulis entry langsung kot..wake up...wake up

miloais said...

makan asam

tetina jer iols rasa nak makan asam.... tapi tak mo lah jeruk2 yg ada air2 tu semua... nak yg kering!

wifenavy said...

Berenti cepat2 kalo dh tsedar... Boleh ke?..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Yang berminyak ke Mak Su ?

HappyIrfa said...

salam maksu..sihat ker?dah minum petang?hehe

shasha said...

Errr...apa bendanya tuh???

MOKCIK AZWA said...

Jangan sampai membawa kematian dah la..hehehe...kalau setakat menambah berat badan beberapa gram okes la sekali sekala hehehe

sayangsayangibu said...

maksu kenapa kosong?
sibuk ye?

Acik Erna said...

makan..kena makan yang menyihatkan..

kemey said...

thanks maksu^^
lau kdg2 memberontak utk mkn xpe,di maapkan hehehe

QuiNn ZhOuRa said...

sesekali tak pe kowt maksu..hehe

en_me said...

salam khamis mlm jumaat makk tewww.. ekeke

Silbiabigail said...

(sambil angkat tangan) Cadangan: Telan je clorox.. x yah kunyah2... hahaha... Selamat berpuasa!

Tihara said...

makan kfc ker..

namun maksu, kotak ini masih dihiasi dengan komen2 yang indah..cheyy :)

Mak Su said...

maaf ya semua... maksu tengah tergapai-gapai mencari mood. entah ke mana perginya...

halila Ibrahim said...

kenapa maksu kosong ... banyak kerja ka ???

gee ryder said...

sekarang ni mmg byk makanan yg merosakkan badan kekek...tapi tula dia yg org suka sangat kan