Monday, July 25, 2011

Hint untuk Contest

Hint untuk cerita yang maksu minta cari tu, adalah dipostingkan pada bulan Mac 2011 :)

Dan, terima kasih Cikgu Shari atas kesudian following blog ini :D

14 comments:

miloais said...

ok maksu... iols dha paham
tQ maksu!

Mak Su said...

miloais, :D

rATu kEBaYA said...

jauh tu nak selak langsir maksu ni...

shasha said...

Hmm???dah lepas?? Kn korek2 entry lama maksu la camni..

Kakzakie said...

Anak kakak suruh ikut tapi kakak kata biarlah kita lihat org lain saja:)

Syok juga mak su...

ibundo said...

salam maksu..
ado sarapan lagi tak. koluarkanlah!!

en_me said...

rajinnyer mak buat contest jerr.. ehehe

gadisBunga said...

nanti saya godek-godek!

cikceriacorner said...

contest?bestnye..sy suka contest..hehehe

dangarumbia said...

Alaahai... rajin betul maksu buat contest, hehe..

Apa-apa pun selamat berjaya kepada yang menyertainya.

atty's said...

singgah sini jap.

sahromnasrudin said...

jom....jom ape?? jom joinlah hehehhehee....

Silbiabigail said...

mak su... klu slalu bertandang.. abis lak kopi teh gula biskut kering kat dapur tu.. hahahaha... kadang tu x bertandang tp lalu je depan pintu.. maklum la, nak kejar masa... nak renovate dapur lg.. hehehe... tima kasih, kalau bertandang lg tu, wat la mcm umah sendiri.. tanak nasi ke, grgkan ikan ke... hehehe.. mak su apa kabar?

Oasis said...

Mak su, tumpang rindu kejap. Ngeeeh..