Saturday, May 14, 2011

Penyanyi

Eh! sejak bila pula hazama masuk ke af9? dan kenapa yang cakap sassu itu nama fina?

wah... kena tengok ni!! almaklumlah, dulu masa hazama tersingkir masa prelude, aku minat jugaklah kat dia. Tup tup, entah bila masanya, tiba2 hazama dah jadi peserta pula.

Sungguhlah... aku ketinggalan keretapi.

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

12 comments:

azzey said...

diaorang bedua nih mmg sama2 hebat.....

aNIe said...

Maksu... akak ni taklah tengok AF tu betul2... tapi masa bab Hazama masuk tu adalah ada keputusan dan undian bila kakak kepada Fina Aida tu digugurkan atas pilihan juri.

Nama sassu tu adalah nama gabungan mereka 4 beradi kot... tak ingat...tapi ade kena mengena dengan nama adik beradik mereka

Aimi dan Pakcik Hashim said...

memang mcm tu
tgk mn2 yg blh dptkan undian sms byk bg masuk balik

undian sms = untung

roslaini saad said...

Hazama ada potensi jadi juara...heeheh dia memang ada talent dan gaya...tapi undi sms ni...kita tak pernah tahu untung nasib orang..

^ Uncle Syaf ^ said...

baru je maksu...mase konsert ke3 ari tuh...


yeah ari ni hazama terbaik mase konsert,....terbaek terbaik terbaek

shasha said...

Alamak maksu...kita tak layan AF laaa

zino said...

ada yg dah kena sampuk dengan hazama ni hehe

izman said...

emm... tak pernah minat af, so camno.

MOKCIK AZWA said...

Mokcik takdak asteruk...soo ..tak tahu menahu apa berlaku dlm af9 hehehe

MataHati @ MH said...

sungguh lama ku tak tgk af ni..
sekali tgk, apesal jambu2 jer peserta 2-3 thn ni..

syurei said...

aa'ah kak. hazam memang hebatt smlm. lagu pun best. Fina pun best.... Tengok lah. maharaja lawak pun. i likee...

Mak Su said...

:), thanks buat yang sudi berikan komen. minggu lepas blogspot merajuk ek... hu hu hu