Wednesday, May 11, 2011

Extra co-curriculum

Anak aku, W, balik bawa borang kebenaran untuk menyertai aktiviti Islamik, sebagai wakil pra-sekolahnya, menyanyi nasyid. Wakil untuk budak-budak 5 tahun.

Bila ditanya, nasyid tu apa? Tak tahu, katanya.... :D

Dan aktiviti extra co-curriculur aku pula, aku dah siapkan 2nd manuskrip novel kanak-kanak, dah beri pada tuan besar untuk kelulusan.

Yang pertama pun masih dalam proses editing. Oh... tak sangka. sungguh lama proses menjadikan idea kepada buku!!! Aku ingat, dalam sebulan boleh settle. Dengan queue lagi.... tak apalah. Layan....

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

12 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum Mak Su

kecik2 dah aktif dlm aktiviti
tahniah

Wassalam

^ Uncle Syaf ^ said...

wooo mak su buat manuskrip...hebat

cayalah

shasha said...

Mak su tulis buku!?? Terujanya nak baca!!!

Cik Pah said...

buku kanak kanak.. ohh..mesti penuh imiginasi

TheFusionTea said...

anak dgn mak, hebat!

kakpah said...

kakpah ni nulis novel baru dapat dua tiga ayat haha..
caya lah maksu..

J.M.R said...

kdg2 konpius gk, extracurriculum tu apa...heheheh

Aimi dan Pakcik Hashim said...

wah. x lama lg dah ada buku nama akak ler

Mak Su said...

:D

ejaMaria said...

tak pe biar lama... tapi hasil power... :)

gadisBunga said...

akak tulis novel kanak2 mcm enid blyton ker? :D)))

halila Ibrahim said...

best la .. bleh ada buku sendiri...