Wednesday, May 4, 2011

Bertarikh 1 May 2011

Melayan anak sendiri, dia bukan nak beli buku, dia nak mintak duit nak beli jajan.... adoiii


Melayan customer (alangkah seronoknya kalu dapat tidor.... hu hu hu, penatTTtt)

Anyway, KLIBF 2011 dah selesai, sukses. Petugas boleh balik rumah, tidor :)

Terima kasih kepada geng-geng terbaru, hugs n kisses, idazs atas kesudian following.



Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.© 2010 Hakcipta Terpelihara.

28 comments:

~aSFaLiZa~ said...

biasa lah budak2. tahu nya nk jajan

julietchun said...

qada tido utk berapa hari? :P

Mak Su said...

asfaliza, yezza

julietchun, 24 jam here and there on and off ;)

Yunus Badawi said...

Tahun depan saya nak berniaga jajan kat situ. Nanti mak su bagi baby W duit lebih sikit tau hehehe

Daddy Ziyyad said...

Saya harap tahun depan, saya panjang umur dan dimurahkan rezeki..boleh terjah booth Maksu..hehehe...tahun ni punya takleh pergi..wife saya tgh sarat pregnant

Kakzakie said...

Untung jadi mak su bergelumang dengan buku. Boleh pilih nak mana je yg suka....

dangarumbia said...

Sayang sungguh Tie tak dapat pergi. Masa tak mengizinkan... :(

zue said...

sy x pegi..kirim dgn kwn beli buku yg belum smpai di jb...lagi pun x ada yg sudi nak bawak..huhuhu dgr aje citer dari teman2 blogger.

ibuintan said...

assalamualaikum MakSu!


Boleh masuk tak? tido lagi ke?

ns said...

salam maksu..tak dan nak ke PBAKL kali 2 & intai maksu. Aktiviti lain padat sgt..heheh.

gadisBunga said...

salam maksu. saya pergi pesta buku, tapi just singgah beberapa booth aje sebab org sangatttt ramai!

Myn Annisa said...

Next year aku bwak kan kebab & air kotak....kita picnic kat situ.

shasha said...

Keletihan sbb jumpa ramai sgt peminat ek mak su....

Cik Anita said...

jajan mmg sedapp..
bukan budak2 je suka makan, yg dah besar ni pun suke..hehe

Melur Jelita said...

Salam mak Su jelita,
tak berpeluang nak pi...jauh sangat

Melur Jelita said...

Salam mak Su jelita,
tak berpeluang nak pi...jauh sangat

Acik Erna said...

mak su..rehat secukupnya..tidur puas2 ye..

noorlara said...

alahai maksu ooi kanke masa kekecik dulu awakpun suke sangat makan jajan tu hehehehe

iina said...

jajan dengan buku.. kalau tanya bebudak jajan lagik best ;)

CikguZue said...

salam maksu,
selamat berehat sebelum meneruskan tugas...

zino said...

habis pesta kiro duit pulak hehe

pB said...

salam..


tak pernah sampai

^ Uncle Syaf ^ said...

saya pun nak jajan...ha3,

aNIe said...

Maksu...akak ni tiap tahun berangan je nak pergi.. tapi tiap tahun ade je hal pada hari yg dirancangkan...

Ati Masrif said...

salam,

tak berkesempatan nak kesana n jumpa
maksu yek..

harap2 tahun depan panjang umur dapat jumpa :)

Oasis said...

Saya suka layan customer sbb drg tu pembawa rezeki. Betul tak mak su?

h4ni3 said...

ada jual jajan jugak kat situ yer maksu

Mr feckry said...

ruginya wa tak dapat pegi