Friday, April 15, 2011

Esok saya dah dua bulan

untuk majalah di atas tu, saya merupakan penulis sahaja.... siapakah saya?
(saya tidak gunakan nama sebenar. Klue: dalam huruf ada alphabet o dan e)

saya akan bertugas di sini, jadual sudah keluar. tunggu difinalisekan pada hari isnin nanti :)


(gua kena shif pagi, beberapa hari dalam seminggu dan weekend pun ada gaks)
Terima kasih kepada mp dan The Fusion Tea atas kesudian folo blog ini :)

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.


© 2010 Hakcipta Terpelihara.

18 comments:

ejaMaria said...

comel nye nama pena - ode yek... ada O dgn E... betul ?

Mak Su said...

cer klik kat gambar tu untuk dapatkan ejaan sebenar :D

Kelar the chubbies said...

Odie ekk? Hehheeehee...sy mmg suka panggil kak OD...

Tihara said...

comel nye majalah ni..

Cik Pah said...

ana muslim ? akan saya cari nnt.. macam tak pernah nampak lagi majalah nih kat kedai

kak Erna said...

mak su..suspen..ingatkan dah berisi dua bulan..he he..

Oasis said...

Tahniah mak su...dah preagnant 2 bulan. Fuyooo...murah rezeki

Erkkk...saya salah faham ke?

ஐ๑makdara TERdiva๑ஐ said...

kalau maksu nak tau..anak2 rebina saya peminat fanatik majalah ana muslim..tak miss beli tiap2 bulan :)

Shukri Mohd Ali said...

yeah! jumpa kat pesta buku ya! :D

shasha said...

nampak dah nama mak su..ehhehee..comelnya majalah nih!

dangarumbia said...

Ish... silap paham tadi, ingatkan dah ada inti, kah kah...!!

Maksu penulis, ekk? Tahniahlah... kita ni sokong dari belakang ya.. :)

DrSam said...

selamat bertugas maksu. cantik design majalah tersebut. Bila pameran itu bermula maksu?

Maryam said...

maksu! nak jumpa~ nak jumpa~ (eksaited)

Myn Annisa said...

Tahniah! Dah 2 bulan ye...2 bulan juga aku x sempat nk jumpa kau hehe...aku try jumpa sblm masuk 3 bulan!!

syurei said...

as salam mak su.. pe kabo? anak2 akakku memang gemorkan mags nih. Nanti siti nak carik lah, hasil nukilan mak su itu.. Odie kan? kan? kan?....

Cik Anita said...

Mak sue~
Rasa teruja lah Mak Sue ni seorang penulis. Apa tips eh nak kekal menjadi penulis dan mengeluarkan idea yang best-best..hehe..

Mak Su said...

cik anita mintak tips plaks dari kita, kita ni orang biasa - biasa jer, :D

nantilah, nanti kita lapang kita cuba jawab ek... eh wah....

TheFusionTea said...

Assalamualaikum, Sama-sama maksu, mesti la folo penulis. Alhamdulillah.