Thursday, April 7, 2011

Dialog lucu

"abu mengaripapkan emaknya di dapur" - kumpulan Balas.

Ooooo, apa diaaa? mengaripapkan? hantu makcik karipap ya?

nanti kena penampaq baru taaauuu... amvoiii (ai loikee kumpulan Balas)

Thanks kepada penambahan geng cerita kosong, arryani, syed saifullah, isterimdnavy :D

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su. © 2010 Hakcipta Terpelihara.

20 comments:

Tihara said...

ha2 makcik karipap :D

Mak Su said...

Tihara ;)

shasha said...

suka R2..hehe..mak su tgk maharaja lawak ek?

Mak Su said...

shasha, tengok, kat chanel normal tu

Melur Jelita said...

"abu mengaripapkan emaknya di dapur"

tak faham la mak su jelita..saya ni suci murni..keh3

Myn Annisa said...

mengaripap ni verb ke hapa?

p/s: teringat seseorang yg suka makan karipap..hehe

Butter

Shukri Mohd Ali said...

balas :D

zino said...

tak tengok program tu so tak tau nak respon macam mana hehe

miloais said...

program raja lawak kah????

iols tak tengok

tapi mengaripap tu apa???

pB said...

seumur hidup belum pernah lagi buat karipap dan donut

Yan said...

sejak kes mengaripap tu yan tingin nak makan karipap.. tp sampai la ni tak jumpe karipap yg sedap... nak mintak hantu makcik karipap.. tatutttttttt

PuteriKureKure said...

saya terlepas maharajalawak last week. harap2 hari ni dapat bertahan depan tv! taknak terlepas lagi!
:)

julietchun said...

kuih lain kurang menarikkah? :D

zue said...

Kumpulan Balas mmg lawak..tapi lawak dia mesti ada menyimpangnya :)

Oasis said...

Mak su, ap maksudnya mengaripapkan tu. Saya smpi sekarang tak faham. Ada maksud lain kan..?

MataHati @ MH said...

kalau tahu, bagitau lah apa makna mengkaripapkan tu.

ce cerita ce cerita

cikceriacorner said...

karipap best...lagi2 karipap sardin..heheh

Pala Maldini said...

actually, aku agak ragu2 dengan maksud ayat tu... tapi, semua pakat gelak.. aku gelak juga masa maharaja lawak tu..

Cik Anita said...

kuih apam, kuih karipap. Dah selalu sangat dah lawak ni..hehe.. Lepas tu nasik lemak. Haish.

CGG said...

cgg pun layan gak