Monday, March 21, 2011

Sambungan tergendala sebentar

Sambungan internet tergendala sebentar, tunggu gaji, baru leh bayar, baru leh online dari umah... sekarang mencuri-curi namanya. Opps!

anyway, sudah dapat approval!! sudah masuk editing proses!! yaahhooouuuuuuuuuu... (ceritanya di entri ini)

dan, sementara itu, aku diberikan tugas editing utk projek lain pula ;)

sori, lum dapat gi BW, hu hu hu

dan terimakasih HappyIrfa, sudi follow blog maksu :D
(biarpun dah mula sepi sekarang ini...)

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

18 comments:

Citarasa Rinduan said...

MAKSU...
ayu singgah sekejap..
ewah!!! masyuk gitu...
tahniah yer..
ayu pun bz edit gambar nie.....

tolong daku

Oasis said...

Mak su memang terbaik. Hehe. Jap lagi dapat la tu gaji...Dh tak lama dah...

PinQib said...

maksu sayang.
sorry lama qib x datang sini. BZ maksu..
esemen menimbun. jangn sedih ..
rinduuu maksu.. <3

ckLah said...

Modem wiFi kami kena sambar petir semalam...guna broadband lembam ni dulu...

HEMY said...

mok su...cer citer apa keje maksu lening..teringin la nak tau..cam best je..curious la nk tau...cer citer cer citer

shasha said...

kalo takat nak bloghop kat umah, mak su leh amik package murah cam saya....

zino said...

lepas ni boleh belayar dari rumah.. hehe

- GC - said...

teringin nak baca karya maksu!

pak long said...

salam..

janji bahagia dah la...

pak long said...

salam..

janji bahagia dah la...

Shukri Mohd Ali said...

haha. wow hapy nya :)

ima said...

assalamulaikum mak su...lama2 singgah sekali...cibuk kekadang...cibuk main game...hihihi

sahromnasrudin said...

semoga maksu terus sukses dalam apa jua bidang yang diceburi ya

Cik Pah said...

alhamdulilah..pasni dah boleh published pulak yer.. congrats in advance maksu

atty's said...

minggu depan gaji lah ye mak su..takecare ..

Mr feckry said...

maxis gua pun prob

Tihara said...

takpe maksu..yg penting maksu sentiasa hepi :)

CuTeMiUt78 said...

wah.... dpt projek baru ya mak su..