Friday, March 11, 2011

Pengakuan

Kalau boleh, aku nak request blogspot untuk create 'butang like' di blogspot ni, alah, sama macam muka buku tu..... bukan apa. Memanglah menjawab respon juga merupakan satu task untuk setiap blogger, dimana kerap kali bloggers gagal menjalankan tugas ini sepenuhnya, kecuali masih ada lagi beberapa blogger yang tak pernah fail mengreply komen.

Dulu alasanku sibuk, dan masih kekal nak gunakan alasan sibuk (memang benar sibuk)... aku juga sekarang nak menyatakan alasan aku yang ke - 2 iaitu kadangkala, aku just tak tahu apa nak reply. aku baca setiap komen, aku hayatinya, tapi aku tak dapat fikir jawapan yang seswai untuk mengreply. Oleh itu, samada bizi, ataupun kerana tak dapat cari jawapan yg bernas, aku biarkan komen tidak berbalas.

Alangkah bagusnya kalau ada 'butang like'.

Tq de_kerinchi, sudi follow di sini :)
ai loikkeee :D

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

17 comments:

zack nassier said...

*LIKE*

~ yus ~ said...

tp kan boleh letak butang like fb tu di blog maksu.

Guna yg tu dululah sebelum blogspot ni dengar permintaan maksu ni. Elok juga kalau dia dengar kan..:)

Oasis said...

wah mak su, mentang2 lah dah pakar dengan FB...Hehe. Malam2 pun boleh je klau nak reply. betul tak?

rATu kEBaYA said...

setujulah maksu.. kekadang bukan tak nak replykan.. tapi seperti yang maksu katakanlah

kayteeze said...

Maksu, kat wordpress ada (thumbs up or thumbs down). Bila nak jadi jiran Tie ? :) Smileys pun boleh buat tau!!!

Cik Pah said...

saya pun kengkadang tak tau nak komen apa..tu yg kluar tajuk tu skali skala..

Tihara said...

I like

atty's said...

i like..

maksu letak lah butang like fb kt blog..leh je.

Mr feckry said...

gua dulu dah letak, tapi lupe plak camne nak buat

shasha said...

nak butang unlike jugak...bole ke???

DrSam said...

taip je imoticon :)

miloais said...

* Miloais likes this

hiks


iols pun sama gak... kekadang tak tau nak reply apa.... atau nak jawab apa...
jawabnya... either tak berjawab... or dah dua-tiga hari lepas tu baru berjawab i.e tunggu ada idea baru jawab

hiks

Ila said...

takpelah,yg penting mak su baca kan...

julietchun said...

yg penting hepi :D

izan said...

suka baca org komen ... menghiburkan. kdg2 mereka jg rasa kita x prlu balas komen mereka ..

ferra ferro said...

saya sama hajat ngan maksu ! tunggu tahi bintang jatoh dari langit je nak wish .. slalu yang jatoh tahi cicak je .. x)

Kasawari said...

dah boleh letak dah komen FB kat Blogspot.. hehe