Wednesday, March 30, 2011

kelakar

Terima kasih yayansmum, sudi follow ceritakosong ini :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~

pada suatu hari, w pun berkata-kata.....

"mak!!! hujan turun lintik-lintak! cepat angkat kain!!!!" ;D

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su. © 2010 Hakcipta Terpelihara.

20 comments:

kakngah said...

lintak-lintak = rintik-rintik
:)

Rozali said...

Assalamualaikum Mak Su

kalau umur p ramli tu panjang
mukin lebih meriah lagi alam perfileman kita

Wassalam

[-suziey-] said...

salam mak su..hiks..comel je baby W..mcm nyanyi yek..ekkek:D

miloais said...

ekekeke
lintik-lintak katanya

comel lahhh!~

pB said...

lintik lintik tak paaaa

jangan turun dengan ribut taufan dah ler

DrSinga said...

w tak sampai nak tolong ankkatkan kain mak eh??
:)

Daddy Ziyyad said...

mcm pelat cina pun ada

shasha said...

hah? hujan turun bersama lintah???hehehhe

Cik Pah said...

hahahhaha...comel betul baby w

Oasis said...

Ani...angkat kain. Jemuran dah turun.

Lupa skrip dalam cerita apa dah..

MOKCIK AZWA said...

Rajin w tolong angkat kain mak yerr...hahaha...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

lajin betul dia...





*kebetulan pulak ngan entri kita..

PnConfused said...

keh3.. sgt cute....

Shukri Mohd Ali said...

hujan tu turun secara berirama tu. haha >_<

Mr PenyuBiru said...

kata berganda baru ni.hehe

Kaktiny said...

mentang-mentangla mak dia kerja bergelumang buku...
dia pon dh ikut nak buat jilid 'kamus' baru eh.. kehkehkeh..

cute je baby w ni tau.. hihihi...

gismo82 said...

Hujan turun..angkat kain jemuran

lala yusof said...

hujan.....

azzam supardi said...

baik2 angkat kain heh.

ஐ๑makdara TERdiva๑ஐ said...

perumpamaan baru ye maksu?? hihi!