Saturday, March 26, 2011

Kakngah menyumbangkan cerita

kami pergi bermain-main di padang, antaranya kami main baling tin, kejar-kejar juga main bola lisut. selepas itu kami penat, bila dah penat, kami rehat di dalam longkang. longkang itu kering sebab musim panas. lepas tu ada orang kentut, BAU TELUR.

.
.
.

mak: okey, so, kat mana keinsafannya?

anak: cakaplah masyallah, sapa kentut ni?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

memang sumbang sungguh ini cerita.

p/s: iklan sudah dibuang dari iklan ini..... rasa macam tak ada gunanya, sebab amat sukar nak update hari-hari seperti di zaman dahulu-kala, sob sob sob

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

20 comments:

YaYaNsMuM said...

Salam perkenalan from yayansmum...
sudi2 la jenguk yayansmum blog yer..^_^

Miecyber said...

Ka ka ka ka ka kelakornyer...

RAM & ROM

hani@debumelukut said...

hmm..tersenyum sorang2 baca N3 ni..

shasha said...

huih..lama betul nak tunggu mak su update..bz sangat ek...good luck mak su!

Mak Su said...

yaya, salam kenal :)
tq sudi follow

miecyber ;p

hani ;p

shasha.... errmmm, a'ahlah.... :(

aNIe said...

hahaha...memang sumbang...!!

ieda said...

ada GA hadiah coklat sedap utk maksu...jom join...akak tag kamu.

tgk kat luckyyot.blogspot.com

Rozali said...

Assalamualaikum Mak Su

siapa yg kentut agaknya yerr

Wassalam

Uncle Lee said...

Mak Su, you are simply HILARIOUS! ARHAAAA HA HA HA.
"bau terlor"? Ha ha.
Lee.

gismo82 said...

he..he..he..

Oasis said...

Patut lah macam lain sket bila bukak blog mak su ni.

mak su suka kentut yer?..hehe

en_me said...

insaff kann makk.. ahaha

Dinas Aldi said...

lawak sungguh cerita keinsafan yg ini, kahkahkah!

MOKCIK AZWA said...

hahhaa..maksu..kelakarnya hahaha...terus teringat lagu tentang kentut tu.. prettt..preettt...lagu kumpulan cicak kobain ker aper...hahaha

DrSinga said...

telor rebus memang power !

So Shy Lady said...

cerita sumbang yg sungguh m insafkn. comel je dialog mak n anak tuh :P

anntaj said...

cerita sumbang yg best...

Tihara said...

Mksu bz ye skrg ni..

gadisBunga said...

makan telur rebus dgn kacang panjang.

silap2 boleh kompius dgn bunyi bom. kehkehkeh!

- GC - said...

wahahaha.. sapa punya kentut?