Wednesday, March 9, 2011

Jantung berdebar

Hari demi hari, debaran jantung aku tambah kuat. Tarikh aku akan mula mengambil-alih tugas mengelolakan publication sudah semakin hampir. Bukan itu saja, aku juga harus menangani laman muka buku yang berkenaan. Jadi kepada handai-taulan yang tahu aku kerja di mana, bolehlah mula *like* laman muka buku syarikat itu :D

Aku sudah mengintai-ngintai laman mukabuku itu, tapi terus-terang, aku jadi blur. Aku tak tahu apa nak buat....... waduh, handle laman muka buku sendiri juga sangat saspen inikan pula nak handle laman muka buku sebuah publication popular!

Rakan2 muka bukuku cumalah lebihkurang 135 - 145 orang, dan yang itu..... ratusan dah! friends request pun puluhan saban hari, mesej inbox lagi. Hoh..... gila berdebar...............

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

22 comments:

pB said...

insyaallah , Mak Su BOLEH

julietchun said...

mesia boleh maksu :D

Kaktiny said...

chaiyok maksu..

go maksu go..

usaha tangga kejayaan..
jayakan publication milik bumiputera (Islam) itu.. perjuangkan dengan tulus dan dengan sepenuh amanah... semoga beroleh berkat dan rahmat Allah..

Tumpang gembira utk maksu.. :)

Daddy Ziyyad said...

maksu keje kat mana sebenarnya nih?


ps: takyah tulis kat sini pun takpe...bisik aje kat saya..:P

Ati Masrif said...

wah..kira maksu di beri kepercayaan
yang besar tu..syabaslah!

Dinda Iva said...

u can do it maksu....chaiyookkk

makdara TERdiva said...

cayalah maksu..semoga berjaya menghandle kannya :)

Tihara said...

jantungku pn turut berdebar

atty's said...

insyallah maksu pasti boleh..

Cik Pah said...

caiyok maksu.. mesti boleh.. all the best

Oasis said...

selamat ber FB mak su...Buat yang terbaik, jadi yang terbaik. Tingkatkan preastasi, kurangkan kontroversi...

miloais said...

good luck!
i'm sure maksu bleh buat!

Ila said...

good luck mak usu...mak usu keje kat mana ek?pts ke

Zie said...

selamat menunaikan tanggungjawab maksu..heehee

kak Erna said...

mak su..tak pe mak su..mesti mak su boleh buat punya..

shasha said...

ganbare!

Mak Su said...

terima kasih semua, hari ni x dpt nak reply satu per satu. line teruk, ujan.... tapi saya menghargai semua replies yang ditinggalkan di sini :)

izman said...

ala yakin boleh maksu. moga fb tu dan maksu success.

ejaMaria said...

kerja layan mukabuku?
bestnyerrr...
I likeeee... ;p

Masy said...

chaiyoook!!! ape nama publication tu? meh la sy like hehehe

wifenavy said...

ye la.. apa nama publication tuh?

Zareda Norman said...

mak su

fikirkan boleh.. bes apa kerja layan mukabuku.. ehhehe