Thursday, March 3, 2011

Before and After

gelak.... gelak...... aku dah mula merasakan tekanan kerja dah ni......
haaa... gelak kat aku ya? gelak ya?

tapi memang iya, aku dah mula rasakan tekanan kerja, sebab sekarang ni aku masih tolong orang lama buat persiapan untuk publication untuk yang 2 bulan akan datang, selepas itu! aku akan mula kelolakan sendiri!!! uwaaaa, gelak, gelak.

dulu? dulu aku tertekan juga, tekanan perasaan....... depresi dari segala arah, kena jaga hati orang-orang yang tak menghargai sumbangan aku

hari ini di tempat kerja baru, aku lebih kepada 'risau' dan 'takut' sebab dipertanggungjawabkan menguruskan publication yang menjadi bacaan ramai, dan aku juga 'khuatir' kerana kerjaya ini, adalah tanpa sokongan pengalaman mahupun ilmu dari pembelajaran rasmi, ia adalah suatu cabaran dalam bentuk anugerah yang dinanti-nanti.

Perhatian: iNi BukaN MenGADu atauPUN meNgOMPelaN ya, sekadar meluahkan perasaan

p/s, tak sempat nak buat blog walking, capaian internet tak mengizinkan di rumah, sangat slow

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

23 comments:

~aSFaLiZa~ said...

harap bersabar ye maksu. huhuhu

shasha said...

saya rasa down sgt2 minggu ni...hilang minat dgn keje sekarang..how?

kella said...

takpe maksu.. luahkan sahaja.. mungkin itu akan melegakan tekanan yang maksu alami itu..
luahkan sahaja. ramai yang sudi mendengarnya...

harap maksu baik baik di sana.. :)

Mamarempit said...

cabarannnn...maksu bolehh!!!!

julietchun said...

pelan2 belajar maksu :D

Cik Pah said...

tenang..tenang maksu..taka a deep breath.. u can do it..chaiyok

Dinda Iva said...

takpe sabau banyak² eh maksu....dah nama pon keje...redha je k....layannnnn

Mr feckry said...

gud luck maksu

makdara TERdiva said...

harap bertenang..setiap kekusutan ada jalan keluar..kalau tak jumpa jln keluar..jgn malu bertanya..nanti sesat jalan..eh!

PnConfused said...

go go maksu!!


chaiyok!!

Daddy Ziyyad said...

kerja baru kan...

lama lama ok lah tu...

Kakzakie said...

Mak Su.... take the challange. They know that you can do it, that's why you were employed....

atty's said...

takpe kalau maksu takde masa nak blogwalking..saya paham.dahulu kan yg mana penting

faridmw said...

salam maksu...
kuat diri... insyallah maksu leh hadapinya dgn penuh keyakinan dan kesabaran..

Alice said...

Tak pe mak su nnt lama2 okay lah lagikan kat sini dulu mak su boleh tahan dan boleh buat. Go mak su Go maksu

izan said...

ada yang masih percaya dan menghargai..

kira san said...

Anda boleh! Yay! :)

Mak Su said...

terima kasih :)

terima kasih :D

insyallah, bila dah buat yang petama, yg seterusnya bakal jadi mudah, ek :)

insyallah....

frwls said...

boleh punya, laut samudera terbentang luas pun boleh diredah. cewahhh

Ungku Nor said...

takpe maksu, stress buat keje..bukan stress keje dengan orang macam dulu.

saya tumpang bahgia.. ;D

kayteeze said...

Insyaallah Maksu.

Maksu Boleh!

Fighting fighting !!!

AngahSayang2314 said...

ms angah pun bosan sekarang....
senang cerita dalam bosan mesti ada senyum yer... hehehe apa pun sabar yer....

anntaj said...

MACAM SERONOK JUGAK TU MAKSU...
:)