Sunday, February 6, 2011

Sunyi dan Sepi

sunyi dan sepi saja inbox emel aku sehari-dua ni, maklumlah, tak ada status fb yang ingin disampaikan. sebab aku sendiri pun sunyi dan sepi dari menerbitkan status yang gempak, aku juga sudah mula mengunlike banyak pages di fb; perasaan aku pun nampaknya sedang berlari-lari menyelamatkan diri dari lorong yang berbatuan penuh ranjau dan kerikil.

p/s: sesekali, teringin pula layan lagu teringin dari shima

sesekali, ku rasa teringin
melewati hati mu [ku] yang dingin

oh ya! terimakasih buat AdminP@P, maya amir dan secangkir madu merah kerana sudi following blog maksu ni :D

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

12 comments:

pB said...

Salam hujung minggu buat Mak Su sekeluarga

bunga said...

nak nyayi lagu berlari la..heeehee.

kak Erna said...

mak su..jangan sunyi2..riuh kan rumah ngan anak2..

Mak Su said...

pb, salam hujung minggu juga

bunga, eh,lagu berlari pun best gaks ek :P

kak erna, sunyi gaks, sbb semua dah anak dara kecuali w jer, itupun dah pandai kuar main ngan kengkawan, huhuhu

kakngah said...

kngh pn tgh kesunyian ni.. anak2 tido.. :p

zati embong said...

maksu,singgah sini jugak dan follOw maksu O.o

gadisBunga said...

saya pun dah malas nak aktif berfesbuk. tak banyak faedahnya pun...

SUZIE APAI said...

mak su, sy pnh nyanyi lagu teringin ms kt sejkolah rendah..buat psmbahan ari guru....hehhee...lentok! cikgu muzik yg pilih lagu tu, tp tak kena tema langsung..buat malu je..

Tihara said...

org pon tk de point dah nak bka fb..buhsan

Mak Su said...

kngah, jum main dam

zati, thank you :)

gb, iyalah kan, or is it maksu tak reti... ?

suzie, hahaha, tentu sora sedap leh jadi vokalis

tihara, sokong :)

shasha said...

oh shima...hahahhah....saya pun tahu gak lagu tu mak su..

Anitadahahs said...

jiwang-jiwang je lagu yang Mak sue suke eh.hehe.