Saturday, February 19, 2011

Pening-pening lalat

Aku ni bukanlah penduduk asal dari Kampung si pening lalat tu... tapi sekarang ada sikit rasa pening-pening, pertamanya kerana aktiviti perah otak yang aku dah lakukan di hari ke 2 dan ke 3 bekerja.

Juga mungkin kerana aku terkejut apabila encik dan kakak ada plan supaya aku jaga 1 territory, bukan calang-calang territory tetapi merupakan ikon/produk utama serikat. Di samping itu kena handle ruangan BI dan yang paling utama, menyentuh hati adalah pekerjaan aku sekarang ini.Industri pun dah tukar :)

Juga aku dah ada hati nak isi soalan-soalan dalam profail itu, yg mana dulu terbiar kosong layu dan kaku... sebagaimana kosongnya jiwa aku yang sengsara, tika itu.

Sekarang seperti sudah jumpa pengisian dan basenya, tetapi penemuan ini rupa-rupanya akan dan bakal mengambil banyak masa aku, tetapi jangan khuatir, kerana xtvt menyentuh hati itu boleh dilihat hasilnya setiap bulan di hard copies, insyallah, dengan izin Allah Taala juga semua ini berlaku.

Oh ya! minggu depan aku akan hadiri 1st event dengan serikat :D

p/s: bolehkahku sentuh hatimu? dan hati buah cintamu?

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

12 comments:

shasha said...

akan ku tunggu kamu menyentuh hatiku...ahakss...

Mak Su said...

shasha.... ttoooiinnggggg :D

Zareda Norman said...

good luck mak su :)

sal said...

moga berjaya dengan cabaran baru tuh..agar ALLAH MEMpermudahkan urusan..ameen

fa10 said...

awat pening2 ni mak su?
faten klik nuff wat hilang pening mak su yer.. suka tak?

zino said...

tersentuh hati bila baca..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

awat ni mak su ?sedih aje.

Cikgu CTE said...

kerja kt mane ni ada jawtan yang macm gnie...x fahamlah...

kak Erna said...

tahniah mak su..dah memulakan tugas diserikat baru..
semoga mak su terus berusaha dan berjaya

Yunus Badawi said...

Saya tumpang gembira mendengar mak su semakin gembira dgn kerja baru ni.

Mak Su said...

tak sedih pun, sangat suka ;P

CuTeMiUt78 said...

oh.. dah bertukar ya mak su.. emm semoga dipermudahkan semuanya