Wednesday, February 16, 2011

MyKad yang rosak

Aku ke bank pada hari isnin baru berlalu ni, bawa w. Lagi sekali, naik bas :D

Sesampai ke bank, mykadku diberitakan rosak, jadi aku tak dapat buka akaun untuk tujuan gajian dengan majikan baru, alahai, sedihnya....... dahlah hari tu nak berhenti punya pasal [dengan majikan lama] sangat susah sampai gaji kena tahan, sekarang dengan majikan baru, mykad pula rosak tak boleh buka akaun, kena buat yang baru........

Dalam pada tu, w juga yang seronok, beli pasir warna-warna (dia dah buka baju, aku suruh pakai balik, terbaliklah pulak.....)


Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

12 comments:

Dinda Iva said...

cipnya lah tu maksu...iva punya pon kalau pegi ke bank mesti banyak kali try...huhuhu

~ yus ~ said...

kenalah tunggu lagi sebelum dpt buat akaun baru ye maksu.

Dugaan...

Kakzakie said...

Ala mak su sementara ada masa lagi buat i/c cepat sikit. bila dapat terus bank-in. atau bagitahu sykt mak su open cash cheque. special case kata....

Ila said...

pandai w wat...siannyer mycard rosak...mesti tensi kan

cikceriacorner said...

maksu bleh wat yg baru..my cak sy plastik da terkoyak2 da..heheh

cantiknye katun tu..:)

Pok Li said...

kadang-kadang time gitu lah macam-macam masalah sampingan pulak yang timbul. Tak gitu

pak long said...

salam...
cunnyer anak mak su...

Cikgu CTE said...

cabaranlah tu mak su....x nak duit mak su cpt habis...

Tihara said...

sian mykad..eh sian maksu..sabor ye

Mr feckry said...

kualiti mykad skg amat di ragui

zino said...

nak masukkan akaun abang dulu pun boleh hehe...

Mak Su said...

;) amvoi abg zino, membantu sesamo sodaro namonyo tu

tq semua yg hadir, sy tengah ushar tempat nak buat mykad dan nak cepat2 uruskan buka akaun bank.alaahaaiii....