Saturday, February 12, 2011

Mandi sungai dan nak makan

Sapa lompat lagi tinggi, dia dapat makan dulu


Terjunan bebas! wweeeehhuuuu!


Dah lapar, nak makan

Eh! ada lagi makanan!! wallaawweeee

Hari ahad pula nak ke kenduri kahwin anak kepada pakcik pemandu di tempat cari makan lama, "walaupun cik maksu dah berhenti kerja tapi jangan lupa mesti datang ke rumah pakcik tau, pakcik ada panggil artis juga", katanya. "Panggil artis? mesti saya datang"

;)

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su. © 2010 Hakcipta Terpelihara.

16 comments:

kakngah said...

amboi.. terjun tiruk memasing..
hihihi!!!

Mak Su said...

k.ngah, hahaha

zh-ena said...

wah dah lama ena tak mandi sg

Yunus Badawi said...

kak sungai mana tu maksu? Dah berendam mesti lapar.

Yunus Badawi said...

Wah hebat pakcik tu. Ada jemput artis semua.

Jgn lupa ambil gambar dgn artis tu mak su.

pak long said...

salam...
rasa macam nak joint mandi...

Adinda Amy Sensei said...

assalamualaikum maksu..

waahh..riang ria je suasana tu kan...happy saja..best..

salam kenal buat maksu..
selamat malam..

ainnoraini said...

lame tak gi mandi-manda ni...
tapi time hujan mcm ni takut la pulak...dah la tau berenang

ainnoraini said...

lame tak gi mandi-manda ni...
tapi time hujan mcm ni takut la pulak...dah la tau berenang

SUZIE APAI said...

yoooo...maksu jgn lupa bergambo ngan encik artis wokey...suker la tuuuuuuu

Mak Su said...

ena, maksu pun dh lama x mndi sg

yb, kat umah sini sini jer

yb, suzie - hihihi, ish malulah

paklong, leh terjun tiruk ;)

adinda, salam kenal juga :)

ainnoraini, sy pandai jalan dlm air ;)

faridmw said...

salam maksu.. best tu ada artis...seronok dapat mandi air terjun...

ckLah@xiiinam said...

Seronoknya...

PuteriKureKure said...

bestnya mandi sungai!!!!
:)

Zareda Norman said...

besnyer.. katmana ni maksu??

shasha said...

bercadang2 nak gi mandi air terjun dkt dgn tg malim tuh...nak join?