Tuesday, February 8, 2011

Mak, marilah pulang

yea yea , hari ni ayah bawa w pergi ke tempat kerja mak :D
ayah!! cepatlah telefon mak, suruh mak turun!

aduh, boringnya, bila mak nak turun ni, adui...tingginya bangunan!

mak terpaksa padam gambar kat belakang saya tu sebab ada pempuan seksi lalu-lalang

* Hubby bercuti semalam, bos dia off business sampai 7 feb.

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su. © 2010 Hakcipta Terpelihara.

9 comments:

shasha said...

hari ni last day..kan??

kakpah said...

dah besar dah si w ni. Takde nak adik ke hikhik....

Kakzakie said...

Salam mak su,

Kakak pun baru hari ini start kerja. Wah W ikut mak pergi kerja tapi kat bawah bangunan je. Kesian....

Mak Su said...

shasha, a'ah :)

kakpah, aiyo kakpah, saya dah tuwa ;)

kakzakie, hehehe

HEMY said...

selamat mencari rezeki di tempat baru mak su..

rATu kEBaYA said...

anak datang menjemput mak dia ye.. bestnyer

kella said...

hehehe... sweet.. :)
kat pejabat kita pun ada orang bawa anaknya! bising je dok nyakat dia...

apa khabar maksu.. lama tak singgah sini.. harapnya maksu sihat sejahtera.. terima kasih juga singgah singgah rumah kita ya maksu.. :)

wahida said...

semoga maksu mendapat sinar baru di tempat kerja baru...x lagi diperkotak katikkan...

Mak Su said...

thank u hemy :)

ratu kebaya, hahaha, sbb ayahnya masih bercuti ;)

sama-sama kella :)

tq wahida, sy pun hrp begitu juga

* yg paling penting, sy x lagik betemu ngan perempuan tua purba perasan muda yang jeles dan kuat jeles dan kuat kontrol orang utk ikut kehendak dia... bosan dah