Sunday, February 20, 2011

Jelajah wizardry

p/s: tambahan, 11.13pm, terimakasih ya kengkawan, sudi follow blog ini :D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hai dear bloggers,

Hari ini aku usahakan untuk settlekan akaun bank untuk kemasukan gaji dengan serikat baru iaitu di utara KL, sayangnya, surat sokongan dari serikat tertinggal kat dalam meja, aku pergi intai2 tapi tak ada orang bekerja hari ni nampaknya.

Tapi aku usha juga bank di mall gergasi itu, malangnya mereka tak terima kerana IC aku rosak.

Kemudian lari pula ke rumah arwah kakak, melihat anak-anak buah. Dan tetap juga aku menangis secara virtual melihatkan mereka yang kehilangan bonda mereka. Maaf, maksu tak dapat datang kerap2, maksu pun kaki bangkrapsi..... hu hu hu

{kak, aku datang tengok anak2 kau, insyallah, kalau ada masa dan wang, tetapi aku tetap juga akan cuba call mereka untuk tanya2 khabar, anak2 kau, anak2 aku jugak, rehatlah kau di sana dengan aman ya.... alfatihah untuk kau}

Selepas itu ke putrajaya nak buat ic. Selepas buat aku dan hubby ic, kita buat aktiviti wizardry,

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

hubby prektis terbang bawak anak ;p



2 gambar di bawah, pak su chot buat magik terbangkan kertas ;p




gambar bawah, w dengan gaya lompat ke belakang

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su. © 2010 Hakcipta Terpelihara.

19 comments:

zino said...

kalau tak terbang tak boleh ambik gambar ya hehe

Tihara said...

sedih denga story psl ank2 buah tu..
semuga mereka tabah ya

kella said...

melompat lebih tinggi! :)

alfatihah juga.. semoga rohnya dicucuri rahmat...

Mak Su said...

abg zino, kella - sekarang zmn oghang torobang ;)

tihara, kella - iyalah, moga mereka kuat dan tabah

pak long said...

salam...
nak menuntut ilmu ngan pak su...

Mak Su said...

pak long, hahaha

kayteeze said...

Teringin nak tuntut ilmu terbang dari pak su chot tu.. senang nak shopping, hehehe...

Cik Pah said...

i belive i can fly.. .. testing camera ke kak ?

CuTeMiUt78 said...

wah.. kemain melompat gitu..
sian gak kat anak buah maksu..

julietchun said...

nak belajar buat magik kertas terbang buleh? :D

wahida said...

alfatihah utk arwah kakak maksu...semoga anak2 dia sentiasa kuat hadapi semua ini...

kak Erna said...

alfatihah buat arwah

shasha said...

kemanakah hilangnya anak panda??

Mr PenyuBiru said...

wow hebat aa! macam² gaya

a r y a t i said...

salam kak,

i hate my kompeni. i hate my department. i hate my kawan2 yg suke sangat tikam belakang. pls help. tengkiew.

noorlara said...

MAKSU,
Kepada yg disayang kita tidak akan pernah lupa kepada mereka biar masa berlalu dan semakin jauh namun kasihsayang itu akan kian hangat dan mekar justeru air mata mengalir untuk mengzahir rasa kerinduan yg tak tertanggung oleh perasaan. Alhamdulillah, u r a good maksu.

- GC - said...

al-fatihah utk arwah kakak maksu.

Mak Su said...

salam sayang semua, hari ni baru saya sempat baca blog, sori ek..... terbizi ler plaks, huhuhu

Kaseh said...

maksuu..sorry lama tak jengah..kaseh opishour mmg agak kesibukan..ni baru nak khatamkan entry2 maksu..